woensdag 14 september 2016

Workshopnieuws en nog meer nieuws!

Eindelijk kan ik het jullie vertellen!

Al een poos is er achter de schermen aan gewerkt maar vandaag kunnen de eerste nieuwtjes met jullie gedeeld worden!

Al eerder heb ik het aangekondigd, maar nu is het echt zo ver! De details over de nieuwe Kijkkast Stempel-Club staan online! Een supergaaf Clublidmaatschap voor stempelliefhebbers, met vele, vele Clubvoordelen! Dit is gewoon TE GEK! Maar het kan echt!

Ben je benieuwd?

Alle informatie over de Kijkkast Stempel-Club staat bij elkaar op de daarvoor aangemaakte Club-infopagina!


Nog meer (Workshop-)nieuws!

Ook zijn er alvast een flink aantal data in de workshopagenda geplaatst. De eerste aanmeldingen zijn ook al binnen (nog geen drie minuten na plaatsing! Dank voor de leuke enthousiaste reacties!)

Er is dit jaar weinig mogelijkheid om workshops meerdere keren in te plannen, dus wees er snel bij als je verzekerd wil zijn van je plaatsje! Er is weer voor ieder wat wils, technieken, thema''s en meer doen met minder! Ook zijn er weer diverse Stempelmomentjes en Adju-Avonden gepland.

Je komt als het aan mij ligt stempelend de winter door ;o)

Er volgt de komende dagen nog meer nieuws en meer informatie. Ook worden er nog Project Life Workshops gepland! Neem dus vooral af en toe een kijkje.....



Ik nodig je uit nu een blik te werpen in de nieuwe  Workshopagenda! Pak je eigen agenda er bij en reserveer je plekje(s)....Vol is deze keer echt vol!

Heb je vragen, geen enkele probleem. Ik beantwoord ze graag!

Ik hoop je snel te zien aan mijn gezellige stempeltafel!

Tot snel,
Annette




De nieuwe herfst-/wintercatalogus is uitgekomen!

  
 Klik HIER om je eigen papieren exemplaar aan te vragen! 

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 

Maandag 19 september 19.00 uur 
Maandag 26 september 19.00 uur


Win-Een-Workshop voor twee personen! Je leest {Hier} hoe!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!