dinsdag 13 september 2016

Nieuwe stempelkoopjes in het uitverkooprek!




Wahooo!  Het uitverkooprek van Stampin'Up! is aangevuld. Heel veel leuks met kortingen tot wel 60 procent!

Maar het vliegt natuurlijk de deur uit, dus wees er snel bij! Vanavond om 19.00 doe ik een extra bestelling de deur uit!

Zie je leuke dingen die je wilt hebben? Mail het product en het bestelnummer (zie je als je op het plaatjes klikt) tijdig naar mij toe, dan ga ik mijn best doen het voor je te bemachtigen!

Klik hier om snel naar het Clearance Rack te gaan!

Via de site bestellen kan ook! Daar heb je echter wel een Credit Card voor nodig! Je kunt mijn gegevens invoeren als er om je demo gevraagd wordt (Annette Elias-Van Baar te Wognum) en als je dit doet worden je spulletjes tegen 5,95 euro verzendkosten bij je thuis bezorgd.

Houd er rekening mee, dat op echt op is!

Tot snel!
Annette

De nieuwe herfst-/wintercatalogus is uitgekomen!


  
 Klik HIER om je eigen papieren exemplaar aan te vragen! 

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 

Dinsdag 13 september 19.00 uur (EXTRA)
Maandag 19 september 19.00 uur 
Maandag 26 september 19.00 uur


Win-Een-Workshop voor twee personen! Je leest {Hier} hoe!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!