vrijdag 17 oktober 2014

Swap-Werk in Uitvoering ;o)

Daar ben ik weer. Vandaag hebben we onze eerste Conventie-avond achter de rug, en zijn we nu aan de langste Conventiedag bezig. Een topdag die traditiegetrouw eindigt in een feest! Als we terug zijn zal ik natuurlijk uitgebreid verslag doen van onze ervaringen!

Inmiddels zullen de meeste Swaps wel geruild zijn! Dus kan ik nu wat tipjes van de Swap-sluier oplichten. Voor degenen die niet weten wat Swaps zijn: Dat zijn zelfgemaakte Stampin'Up!- ruilkadootjes in dit geval. Anderen maken ze ook en je ruilt met elkaar. Een leuke manier om contact te maken met al die andere demonstators uit heel Europa en het is leuk om van anderen ook weer swaps terug te krijgen en thuis later uitgebreid te bewonderen en na te genieten.

Ik had me nog ZO voorgenomen het mezelf niet te moeilijk te maken deze keer. Maar uiteindelijk wil ik natuurlijk toch swaps maken waar ik tevreden over ben en dan bedenk ik er onderweg toch nog weer wat dingen bij waardoor het nog net iets leuker wordt....  En ja hoor...Ik ben er dus gewoon weer met open ogen ingetrapt.... ;o)



Werk in uitvoering!




Aangezien er zo'n heeeellll veeeellll mensen schijnen te komen op de Conventie, besloot ik heel naief dat 20 of 30 Swaps de moeite niet was... dus...maakte ik er 120. Dat betekent dus ook 120 keer elk onderdeeltje maken.



Ik wilde dit jaar zomaar eens "op sjiek" swappen dus koos de combinatie Zwart, wit en een tikkeltje goud....

Dus: 120 keer stansen, 240 keer vouwlijntjes rillen, 120 keer lijntjes tekenen, 120 keer stempelen, 120 keer snijden, 120 keer plakken, 120 keer knippen, 120 keer ponsen, 120 keer stempelen, 120 sequins lospeuteren,  nog een keer 120 keer ponsen, en nog een keer 120 keer ponsen, 360 onderdeeltjes aan elkaar plakken (de bloemen), 720 blaadjes omkrullen, 120 keer snijden, 120 keer snijden, en 240 hoekjes uitponsen. En dan...... heb je dus alleen nog maar een heleboel losse onderdelen!



( en dit waren ze dan nog LANG NIET ALLEMAAL)


Vinden we het nog leuk? Ik wel hoor! Dit is echt nog steeds allemaal vrijwillig ;o) Ik doe het me zelf aan!

Tot morgen, dan laat ik het eindresultaat zien welke ik, na nog 7 keer 120 onderdelen plakken (want ja, het moest natuurlijk ook nog in elkaar gezet worden!), had gemaakt ;o)

Oktober feestmaand:
1-6 oktober: Stamp, Stock and Save Actie, Grote kortingen op diverse producten!
4 oktober: World Card Making Day!
SU-per Kijkkast Eindejaars Tombola met kans op heel veel prijzen bij elke bestelling vanaf 25 euro!
Kijkkast Challenge!!!






3 opmerkingen :

  1. Zo, dat was me even een enorme klus. Als je het doet, moet je het goed doen he? Jammer dat ik niet mee kon...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je zo aan het werk te zien....wat een klus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuke blogpost, leuk om ook al die tussenstappen eens te zien. :o) Wat een megaklus joh!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!