zaterdag 31 oktober 2020

De veelzijdige Schoonheid van Love of Leaves- Met Kijkkast LIVE video

 

Op 21 oktober was er weer een gezellige Kijkast Live op de Kijkkast Facebookpagina! Deze keer hadden de volgers van deze pagina heel eensgezind gekozen voor de fantastische bundle Love of Leaves!

De Love of Leaves Stempelset, en de bijpassende Stitched Leaves Dies zijn te vinden in de minicatalogus op bladzijde 49. 

Deze fantastische Distinktive stempels en de prachtige veelzijdige dies hebben beiden bijzondere eigenschappen waarover ik in de Kijkkast Live uitegebreid heb verteld, en natuurlijk hebben we toen een aantal kaarten gemaakt, in het gezelschap van de kijkers!

Video:


Hier onder kun je zien wat ik tijdens de Live heb gemaakt, en aan het eind van deze post vind je een lijst van alle gebruikte producten.
 



Als eerste maakte ik een kaart in heldere herfstkleuren, met een leuke kleurtechniek, een uitsnede en dat in combinatie met het prachtige Plaid Tidings DSP.


 


Als tweede deze wat sjiekere kaart met bijzondere materialen, waaronder het Brushed Metallic Cardstock en het Velveteen Paper. Zo komen de prachtige bladeren weer heel anders tot hun recht!



Vervolgens maakte ik met de stempels deze sfeervolle achtergrond, in prachtige warme kleuren. Ook bewerkte ik een uitgestanst blad om het op een echt herfstig verdroogd blad te laten lijken. Hope Changes Everything... Net als bij een boom wordt het altijd weer lente...



Maar dat het ook heel anders kan laat ik bij deze vierde kaart zien! Heldere kleuren op een eenvoudige funfoldkaart, waarbij de blaadjes extra mooi uitkomen als je de kaart opent!

Stuk voor stuk kaarten die niet heel moeilijk te maken zijn, maar waardoor je wel iets ziet van de vele mogelijkheden die je met deze set op kunt! Op de Kijkkast V.I.P.-Lounge plaats ik een bonus video, waarin nog een mooie gave toepassing en tips kunt zien. Lees >>>hier<<< meer over deze V.I.P.-groep!




Deze stempels en dies zijn enorm geliefd, en dat is niet voor niets. De set is uniek en heeft waanzinnig veel mooie mogelijkheden!

Binnenkort is er weer een Kijkkast Live, en daar kan heel binnenkort weer over gestemd worden op de Kijkkast Facebookpagina! Like en volg deze pagina en stem vooral mee!

En dan is hier nog de lijst van producten die ik tijdens deze Kijkkast Live gebruikt heb. Alle gebruikte producten zijn via de Kijkkast te bestellen, en natuurlijk kun je je verzekerd voelen van mijn support, als je vragen hebt of advies wilt. Ik heb er altijd plezier in mensen naar beste kunnen te helpen! Bij de Kijkkast staan plezier EN service altijd bovenaan! 

Met jouw bestelling maak je mij ontzettend blij en het stelt me in staat ook verder te gaan met het maken van voorbeelden, video's en tutorials!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Love of Leaves
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Shaded Spruce, Cinnamon Cider, Blackberry Bliss, Whisper White,                  Thick Whisper White, Very Vanilla, Thick Very Vanilla, Rococo Rose
            Designer Series Paper: Plaid Tidings, Gilded Autumn, Artistry Blooms
            Color Velveteen Paper Pack
            Brushed Metallic Cardstock
Inkt: Pumpkin Pie, Shaded Spruce, Crushed Curry, Cinnamon Cider, Blackberry Bliss, Rococo Rose,             Merry Merlot, Crumb Cake, Bermuday Bay, Granny Apple Green, Coastal Cabana,, Night of                 Navy
Dies: Stitched Leaves Dies, Tasteful Labels Dies
Pons: Banners Pick a Punch
Embossingfolder: Old World Paper, Tasteful Textile
Embellishments: Champagne Rhinestone Jewels, 2020-2022 In Color Ribbon Bumblebee en                                              Cinnamon Cider, Forever Greenery Trim Combo Pack, Scallop Linen Trim, Linen                                    Thread
Stampin'Write Markers Blackberry Bliss en Merry Merlot
Tools: Stampin'Cut&Embossmachine, Stampin'Sponges, 

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Zaterdag 31 oktober,  om 19.00 uur! (extra meebestelling)
Maandag 2 november, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, of ik stuur het naar je toe.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

Van 1-31 oktober 15 procent korting op Designpapier. Klik >HIER< voor alle info!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!