vrijdag 17 maart 2023

Hoera! De Kijkkast bestaat 10 jaar! GRATIS Surprisetassen!

Hieperdepiep HOERAA!!!

Vandaag, 17 maart 2023 is het precies TIEN jaar geleden dat ik startte met de Kijkkast!


En wie had gedacht, dat toen ik in 2013 begon, om "gewoon voor de leuk" eens per maand een workshopje te geven, dat ik nu, in 2023 zou zijn waar ik nu ben! Fulltime bezig zijn met stempelen, en alles daar omheen!
Die ene workshop per maand werden er al snel twee, omdat er zo veel mensen mee wilden doen. En ik had steeds meer en meer ideeen ( dat hoofd van mij staat nooit stil) en genoot er ZO van, en het was ZO gezellig, dat het er ook al snel meer dan twee werden.
Van heinde en verre kwamen mensen naar de Kijkkast toe, uit heel Nederland EN uit het buitenland. Ik begon een speciale facebookpagina, een blog, en een youtubekanaal, mocht voor Stampin'Up! grote presentaties geven o.a. in Brussel en Utrecht, werd door bedrijven, verenigingen vriendinnengroepen ed gevraagd voor presentaties en/of workshops, gaf grote luxe workshopdagen, bezocht vele Stampin'Up evenementen, maakte reizen, en kreeg elk jaar mooie erkenningen voor mijn prestaties,... en nog zo ontzettend veel meer! Het is onmogelijk kort samen te vatten!

Maar het allerleukste van alles bleef natuurlijk die basis: Het creatief bezig zijn met de mooiste stempelmaterialen, het ontwikkelen van technieken, het ontwerpen van bijv nieuwe vormen en funfolds, het mogen bedenken van al die net-even-anders workshops, het werken in uiteenlopende stijlen, en het vele samen creatief bezig zijn met stempels, papier en inkt met al die leuke, lieve, gezellige mensen! Dat geeft mij elke dag opnieuw een blij gevoel!

Zonder al die mensen, was het nooit gelukt om tien jaar lang dit te mogen, en te kunnen, blijven doen! Daar ben ik echt, echt, echt ENORM dankbaar voor!

Daarom vind ik dat dit niet alleen mijn feestje is, maar ook zeker die van jullie! Zonder workshopbezoekers, clubleden en klanten is er immers geen Kijkkast!
Veel van mijn lieve klanten en workshopgasten volgen al heel lang, sommigen al meer dan 17 jaar,  mijn workshops! Maar er komen ook nog steeds nieuwe mensen bij. Dat vind ik ZO bijzonder!

In elk seizoen komen er hier nieuwe stempelmaterialen binnen, mijn verzameling is inmiddels groot! Dus ik moet ook eens ruimte maken. Vaak word er gevraagd of ik deze materialen wil verkopen, maar dat vind ik niet leuk. Ik geef ze liever weg, en dan natuurlijk liefst aan de mensen die ook al die tijd al er voor zorgen dat ik elke keer al dat moois kan kopen! Dat lijkt mij een eerlijke, leuke en feestelijke manier!

Bij een feestje horen kadootjes... dus.....

Van 17 tot 31 maart geef ik tassen vol Stampin'Up materialen kado aan mijn bestellende klanten!!!

Er zijn twee soorten: 

De Roze surprisetas is gevuld met stempelmaterialen met een waarde van minimaal 50 euro!
Deze krijg je gratis bij je bestelling vanaf 60 euro!

De Zilver surprisetas is gevuld met stempelmaterialen met een waarde van minimaal 100 euro!
Deze krijg je gratis bij je bestelling vanaf 100 euro!

Wat zit er in?

Er kan werkelijk van alles in de tassen zitten: Stempels, stansen, ponsen, inkten, markers, lijmproducten, lint, embellishments, inkten, gereedschappen, kits, enveloppen, embossingpoeder, verpakkingen, cardstock, designpapier, speciale papiersoorten, vellum, bakers twine en nog veel meer!

Alle producten zijn uiteraard van Stampin'Up! en komen uit vorige collecties. ( Er zijn heuse collectorsitems bij!) 

Het is een echte verrassing wat er in de tassen zit, elke tas is anders. Er zal in ieder geval minimaal een stempelset in elke tas zitten, of een bundel van stempels en stansen, of stempels met pons, maar in de meeste gevallen meer dan een, zeker in de Zilveren tassen.

Producten kunnen nieuw zijn of gebruikt, maar zijn altijd in goede staat! Alles komt uit mijn eigen collectie.

De minimale waarde mag royaal gezien worden, ik stop graag wat extra in de tassen!😍

Alles op een rijtje:

Elke tas is dichtgemaakt, en elke tas is anders. 
Kiezen, voorkeuren aangeven of ruilen is dus niet mogelijk. Laat je verrassen!

Geldig van 17 t/m 31 maart 2023
Maximaal 1 tas per bestelling (maar je mag natuurlijk meerdere bestellingen doen)

Geldig bij bestellingen in mijn online winkel  uitsluitend als gebruik gemaakt  van de Hostcode BKE4NMDK en ook geldig bij meebestellingen (elke maandag) of door mij verzorgde customerorders.

Van verbruiksartikelen kunnen deelverpakkingen toegevoegd worden.

Niet geldig op workshops of workshops inclusief stempelsets/bundles.
Exclusief eventuele verzendkosten (maar samen versturen met je meebestelling kan natuurlijk ook!

Deze actie geldt alleen bij Annette Elias- De Kijkkast en kan niet gecombineerd worden met andere aanbiedingen van mij en van Stampin'Up!

Vier het feest mee en dankjewel!

Ik hoor graag van jullie! Plaats een gezellige reactie onder deze blogpost en op 31 maart verloot ik vijf creatieve verrassingspakketjes onder alle reacties! (zet duidelijk je naam in je berichtje!) 
(*IVM Stampin'Up!-regels mag ik dit alleen versturen binnen Europa, in landen waar Stampin'Up! actief is.)

Op deze manieren deel ik graag dit feestje met jou. Dankjewel, dat ik dit al tien jaar kan en mag doen, en ik hoop nog lang door te mogen gaan, samen met jullie!

Welke Surprisetas mag ik voor jou reserveren? Ik ben benieuwd!

En nu, op naar de taart! 

Tot snel!
Annette






NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 maart 19.00 uur
Maandag 27 maart 19.00 uur




Gebruik in MAART de hostcode BKE4NMDK als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Flat Adhesive Backed Pearls twv 11 euro!



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


19 opmerkingen :

  1. Ria Gilles James17 maart 2023 om 20:12

    Gefeliciteerd met je jubileum! Niet alleen jij geniet ervan, je geeft de microbe door aan ons (waarvoor dank). Op de volgende 10 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Annette, gefeliciteerd met deze grote mijlpaal πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ ik wens je nog vele creatieve ( in goede gezondheid ) jaren toe! Liefs Maria πŸ’πŸ€

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neeltje Van Dalen18 maart 2023 om 08:44

    Gefeliciteerd met dit jubileum. Jij bewijst dat als je iets leuks doet, je dit werk lang khnt volhouden. Op naar nig veel meer creatieve jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd, geniet echt van je prachtige ideeΓ«n

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijzondere Annette, we kennen elkaar niet persoonlijk, wél dankzij het internet. Jij bent in mijn ogen een zeer creatief én lief persoon die méér dan denkt aan de medemens. Daar heb ik respect voor. Vooral in deze rare wereld waarin er veel ellende en verdriet is. Jij maakt voor mij persoonlijk mijn creativiteit breder en leert mij anders zien naar stempelsets. Dankjewel daarvoor en ik gun jou of gele mooie momenten met jouw SU avontuur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijzondere Annette, gefeliciteerd met je mijlpaal met je SU avontuur! Voor mijzelf sprekend ben jij zeer creatief en inspireer je mensen om je heen, hoe mooi is dat! Jij zorgt ervoor dat mijn creatieve blik breder wordt en ik leer anders naar mijn knutselspul te kijken. Dankjewel daarvoor😘
    Ik gun jou nog vele mooie en creatieve jaren toe met SU, ik blijf je iig volgen πŸ₯³

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al heel veel jaren volg ik jou met plezier! Annette jij bent een van de meest integere en creatieve mensen die ik ken! Jouw eigenheid, enthousiasme en creatieve originaliteit zijn geweldig! Ik hoop dat je nog heel lang doorgaat, zodat wij nog lang van jouw inspiratie kunnen genieten, en ik nog heel lang mijn mooie spulletjes bij jou kan bestellen! Jouw adviezen zijn altijd eerlijk en zinvol, en gericht op de klant! Dat maakt je tot een dierbaar persoon voor mij. Dankjewel en vooral GEFELICITEERD!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Annette, van harte gefeliciteerd met dit geweldige jubileum! Wat ben ik, en wat zijn wij, toch blij met jou! Al die workshops die wij in de loop van de jaren bij jou al gevolgd hebben waren stuk voor stuk uniek en grenzeloos creatief! Jouw deskundigheid, je kennis van de eigenschappen van inkten, papier enzovoort zijn volgens mij ongeevenaard! Elke keer weet je ons weer te verrassen met nieuwe invalshoeken en technieken. Ook je geduldige uitleg en uitwerking van je workshops laten zien hoe veel liefde jij er in steekt! Chapeau meisje, en ga nog heel lang door! Liefs van Eveline en mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Annette, ik ben dolblij dat ik van die tien jaar al zeker acht jaar mag meegenieten! Want jouw creativiteit, enthousiasme, oprechtheid, betrokkenheid en originaliteit zijn ongekend!
    Op naar de volgende tien! (Minstens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liesbeth v. Ammers18 maart 2023 om 17:23

    Annette, heel hartelijk gefeliciteerd met dit mooie jubileum! Dat je nog maar lang mensen blij mag maken met jou kunstwerkjes! Ik geniet elke dag weer van wat ik van jou heb geleerd en nog hoop te leren! Dank ook voor je geduldige uitleg en dat je altijd klaar staat om te helpen of een vraag te antwoorden. Je bent een topper! Lieve groet en tot gauw Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Annette! Wow, tien jaar! Dat is ECHT een hele tijd!
    Wat heb je een superleuke actie bedacht! En echt tof voor je trouwe klanten!! Ik ga voor de zilveren tas!😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Annette op naar de 12,5 jaar kijkkast
    Je enthousiasme en hulpvaardigheid tijden de leerzame workshops en de nieuwe technieken die je ons elke maand weer leert waardeer ik zeer.

    Ook ben je een topper die elk jaar weer de december tassen actie op touw zet voor mensen die het financieel moeilijk hebben om ze zo toch een gezellige kerst te bezorgen.

    Groetjes,
    Marga Koning.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met 10 jaar! Ik was op zoek naar een creatief iemand waar ik Stampin Up spullen kon kopen en kwam bij je terecht omdat je filmpjes inspirerend zijn. Het was een heel gespeur en een boel fb-filmpjes zoeken maarrrr gevonden wat ik zocht. Want dat doet niet iedereen he, zo duidelijk uitleggen en gezelligheid brengen.
    Heel fijn dat je zo'n mooie actie hebt. Net als ik wil bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Chantal van Wijk20 maart 2023 om 18:50

    Lieve Annette, van harte feliciteer ik jou met je tienjarige jubileum! Wat geweldig! Ik ben een heel trouwe fan, dat weet je! Nog nergens heb ik zo'n lieve, enthousiaste, hulpvaardige, vakkundige, eerlijke, empatische, en bovenal SUPERCREATIEVE workshopjuf gevonden. Voor jou reis ik met liefde elke maand het land door! Gefelicteerd nogmaals en ga alsjeblieft nog heel lang door! Lieve groet van Tallie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Annette, tien jaar! Mij verbaast het niet dat jij al zo lang demo bent en het zo goed doet! Je bent uniek en steekt met kop en schouders er bovenuit. Wie jou nog niet ontdekt heeft mist een heleboel! Ga vooral zo door! En niet te vergeten: GEFELICITEERD!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een geweldige leuke actie ter ere van 10 jaar de kijkkast ! een leuke herinnering straks met de cadeau tas ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een geweldige leuke actie met straks een mooie herinnering aan de kijkkast 10 jaar. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd Annette! Blij dat ik al die tien jaar ( en ook daarvoor al) bij jou de allerleukste workshops mag volgen! Je blijft vernieuwen, en je blijft ons verrassen! Zo geweldig! Daarnaast ben ik ook al die jaren blij met jouw eerlijke advies! Jij raadt dingen soms af als ze niet bij mij passen, maar attendeert me ook vaak op dingen die ik zelf nog niet had bedacht, en die uiteindelijk dan een schot in de roos zijn! Dat komt omdat jij ons kent en ziet, en ons daardoor blijft uitdagen! Dit vind ik heel bijzonder! Dankjewel lieve Annette!
    Oh, en de surprisetas vind ik een fantastisch idee! Zo gul en zo spannend! Ik ben superblij met de leuke items die ik in mijn tas trof. Echt heel mooi allemaal! Dankjewel!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Janneke van Langen30 maart 2023 om 20:14

    Wat een superleuke manier om je tienjarig jubileum te vieren Annette! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je nog heel veel jaren zult doorgaan, met al je geweldige projecten, voorbeelden en inspiratie! En natuurlijk met jouw fantastische workshops, die met geen enkele andere te vergelijken zijn! Je bent een topwijf!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!