donderdag 1 oktober 2020

1-31 oktober: Superaanbieding Designpapier!

 Woohoo! Gedurende de hele maand oktober is er een geweldige DESIGNPAPIER/DSP aanbieding!

Wie is er nou niet dol op DSP! Volgens mij gebruikt elke stempelfan het graag! Zeker als het zulk mooi papier is, in kleuren die passen bij ons cardstock en onze inkt, en designs die combineren met diverse stempelsets, maar ook prima in eigen combinaties te gebruiken zijn! Ideaal en supermooi!

Een groot aantal soorten van dit prachtige papier is deze maand met 15 procent korting te bestellen!

Deze aanbieding duurt van 1 t/m 31 oktober! 

Het gaat om deze soorten!


Woohoo!  15 soorten, elk met 15 procent korting! Doe jij je voordeel er mee?

Ik ben benieuwd welke Designpapiertjes jullie zullen uitkiezen!
Maandag doe ik weer een (mee)bestelling, maar wil je een persoonlike order doen die regelrecht naar je huis gestuurd wordt vanaf het magazijn, dan kan dat dagelijks!

Vandaag, donderdag 1 oktober, om 15.00 uur (nederlandse tijd)  is er weer een Kijkkast Live. De afgelopen dagen is er weer gestemd over de set waarmee we dan gaan werken. Op de Kijkkast Facebookpagina kun je er LIVE bij zijn! Heel graag tot dan!

Tot snel!
Annette
Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 5 oktober,  om 19.00 uur!
Maandag 13 oktober, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

Van 1-31 oktober 15 procent korting op Designpapier. Klik >HIER< voor alle info!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.









Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!