vrijdag 16 oktober 2020

Kerst-ruitjes in Countrystyle - Met Poinsettia Petals

Tip:
Volgende week, 21 oktober Kijkkast Live
Welke set wil jij zien?
Kies, en klik >HIER< om mee te stemmen!



Vanmiddag ben ik na het geven van de Online Club-Workshop nog even achter mijn stempeltafel gaan zitten, en ben toen gewoon gaan maken wat in mijn hoofd op kwam...

Wat is het toch leuk om lekker te combineren met allerlei producten!


Stempels, kleuren, printjes, alles kun je steeds weer anders bij elkaar brengen, en zo telkens iets heel anders maken, zelfs met dezelfde materialen!!

Dat is precies wat zo leuk is aan stempelen...

Vandaag laat ik dus deze kerstkaart zien, met een wat "landelijke" stijl!



Ik begon met het middenpaneel, dat ik bestempelde met Poinsettia's, oftewel kerststerren.


Oh echt, de set Poinsettia Petals is voor mij echt een onverwachte "schat"in de minicatalogus. Dat de set mooi was wist ik, maar ik blijk gewoon eindeloos met deze set door te kunnen gaan. Er kan zo ontzettend veel mee! En dat maakt voor mij een stempelset altijd extra de moeite waard!


Hier heb ik de set lekker "losjes"ingekleurd met inkt ( Cherry Cobbler en een beetje Merry Merlot) en de Water Painters. 

De ruimte tussen de bloemen kleurde ik met Gray Granite inkt.


De kleuren stemde ik af op het geweldige ruitjespapier!


Deze komt uit een van de allerleukste DSP-pakketten die we hebben, het Plaid Tidings DSP! Allerlei ruitjes in allerlei variaties en kleuren! Echt te leuk, en zo fijn te combineren!!


En ook dit gezellige DSP is tot en met 31 oktober met 15 procent korting te bestellen! Klik >HIER< voor alle info!


Met elkaar en mede door de kleuren krijgt de kaart deze "landelijke" look!


Dat komt ook door de toevoeging van het Gray Granite en de gesponsde randjes hier en daar.


Van de tekst maakte ik een mooi sierelement, bestaand uit diverse laagjes.

De fijne takjes stanste ik met de Poinsettia Dies.

En een stukje lint geeft het net dat beetje "zwierigheid" wat het af maakt.


De gestapelde laagjes onder de tekst maakte ik  met de Stitched So Sweetly Dies. Deze kun je op allerlei manieren combineren, steeds weer op een andere manier!

Een van de laagjes kreeg een mooi relief met de Parisian Flourish 3D Embossingfolder.


Door de lagen ook nog eens te "matten" met meerdere kleuren maak je er een rustig geheel van, en verbind je alles weer met elkaar!

Het geeft deze grote ( bijna 15 cm!) vierkante kaart een extra luxe gevoel!


Wat kun je zo toch een verschillende looks maken met de zelfde stempelset he! 

Wil je meer voorbeelden zien die ik ook maakte met Poinsettia Petals? Je vindt ze >HIER<. 
En er komt vast nog wel meer ;o)

Ga jij de komende dagen ook lekker aan de slag met je stempels? 

Mocht ik je kunnen helpen, of heb je producten of advies nodig?....stuur mij gerust een >berichtje<, ik help je met plezier!

 Ik wens je alvast een heerlijk, ontspannen, creatief weekend toe!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Poinsettia Petals
Papier: Cardstock Cherry Cobbler, Gray Granite, Whisper White, Shimmery White
            DSP: Plaid Tidings DSP
Inkt: Stazon Black, Cherry Cobbler, Merry Merlot, Gray Granite
Dies: Poinsettia Dies, Stitched So Sweetly Dies
Embossingfolder: Parisian Flourish 3D Embossingfolder
Embellishments: Shimmer Ribbon Gray Granite
Stampin'Write Marker Gray Granite
Tools: Cut&Emboss Machine, Stampin'Sponges, Water Painters

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:

Maandag 20 oktober,  om 19.00 uur!
Maandag 27 oktober, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

Van 1-31 oktober 15 procent korting op Designpapier. Klik >HIER< voor alle info!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!