zondag 11 oktober 2020

Dankzij een prachtig herfstboeket ;o) - GDP261

Soms zijn het zulke leuke dicht-bij-huis-dingen waar je je inspiratie uit haalt!


Pas geleden kreeg ik van een lieve stempelklant een prachtig boeket in warme, herfstige kleuren! Echt beeldschoon, een sierraad in huis! 


Warme oranje en roodbruine tinten hadden de overhand! Ik houd zo van deze kleuren!!


Dus toen ik deze kleurenchallenge van Global Design Project zag moest ik natuurlijk meteen aan het boeket denken... en ja, als stempelaar is in je hoofd dan een stempelidee al snel geboren! ;o)



Ik "vertaalde" mijn boeketkleuren Cajun Craze, Pumpkin Pie, en Mint Macaron in een stemmige, warme, rustige kaart!


De bloemen kleurde ik in met Stampin'Blends, maar dan zo, dat het een watercolourlook gaf. Daar zijn allerlei mooie kleurtechniekjes voor! Regelmatig geef ik dan ook Inkleurworkshops vol tips en trucs!


De groete bloemstempel uit de set Ornate Style is hier natuurlijk helemaal geschikt voor, door het volle van het boeket, de verschillende bloemen en ook het formaat! Heerlijke stempels om in te kleuren!

Door de stempel in de hoeken af te drukken en na het kleuren de hoeken nog wat te sponzen met inkt, verdiepte ik de kleuren extra, en wordt het een nog warmer geheel.

Wat Artistry Blooms Adhesive Backed Sequins zorgen voor een subtiel glimmertje tussen de bloemen. Ze hebben de perfecte kleur en zijn een beetje transparant, en "blenden"daarom prachtig met de bloemen!


Door de bloemen heen stempelde ik deze prachtige tekst! Vind je die zwierige letters niet prachtig?


Als je houdt van grote mooie teksten, moet je zeker deze eens bekijken! De set Happiest of Birthdays! Met zo'n tekst maak je echt een statement op je kaart!

Ht was het mooist om het geheel verder rustig te houden vond ik. Dan komen de kleuren het mooist uit!

Wat laagjes dus, waarvan ik er eentje heel licht sponsde met Mint Macaron Inkt, en verder geen gefrutsel. Less is more, in dit geval!

Tip van de dag is dus maar weer eens: Kijk eens goed om je heen! In je tuin, in je vaas ;o) of waar dan ook! Ideeen zijn overal te vinden! Zo leuk! En dat dan in een kaart vertalen is echt een soort puzzelwerkje... je creatieve raderen gaan dan volop draaien en je zult zien dat je ideeen te over zult hebben! En zo niet... dan help ik je graag met een tip, een duwtje in de goede richting, of wat leuke opties... ;o)

Wat vind jij van zulke herfstkleuren? Houd je er van, of juist helemaal niet?


EDIT: Wat leuk! Met deze kaart ben ik in de prijzen gevallen! ;o)



Wat heb ik gebruikt:

Stempels: Ornate Style, Happiest of Birthdays

Papier: Cardstock: Very Vanilla, Thick Very Vanilla

Inkt: Gray Granite, Cajun Craze, Mint Macaron, Early Espresso

Stampin'Blends: Cajun Craze, Pumpkin Pie, Mint Macaron

Embellishments: Artistry Blooms Adhesive Backed Sequins

Tools: Stampin'Sponges, Take your Pick tool.


Tot snel!

Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 13 oktober,  om 19.00 uur!
Maandag 20 oktober, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

Van 1-31 oktober 15 procent korting op Designpapier. Klik >HIER< voor alle info!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!