zondag 18 oktober 2020

Soms zijn er geen woorden - met Comfort & Hope - Simpel-op-zondag - GDP262 - CTD615

Soms zijn er geen woorden, en dan zegt een echt persoonlijke kaart des te meer....


Zeker als deze met aandacht en liefde is gemaakt!


Zulke kaarten maak ik dan ook het liefste zelf. 

Je kunt er dan toch wat meer van je gevoel in kwijt!

Vandaag gebruikte ik hiervoor de set Comfort & Hope, een prachtige basisset die te vinden is in de jaarcatalogus.


De set heeft net dat beetje "rauwheid" wat soms zo bij een verdrietige of moeilijke situatie past! En ook de teksten zijn zo goed en mooi!

De afzonderlijke stempels zijn overigens ook geweldig te combineren met andere onderwerpen en andere sets! Handig!


Deze schets # 262 van Global Design Project inspireerde me vandaag!


Evenals deze kleurencombinatie #615 van Color Throwdown! Door hoofdzakelijk het zwart en kraft van deze challenge te gebruiken en slechts een klein beetje oranje, krijg je een mooi eenvoudig kleurschema met net een beetje warmte.

En met dit herfstige thema en kleurenschema past het ook bij deze challenge #132 van The Spot!



De ronde "kringel" uit de stempelset stempelde ik een paar keer over elkaar heen af, zodat er meer lijntjes komen en de cirkel echt de focus is van de kaart.

Het houtmotief stempelde ik twee keer onder elkaar met Crumb Cake inkt, als achtergrond.



De "aartjes"stempelde ik tweekleurig met behulp van de Rock&Roll techniek en knipte ik uit. Door de pluimpjes los van elkaar te gebruiken kreeg ik een leuke compositie.

De tekst stempelde ik op een los strookje waaraan ik mooi afgewerkte uiteinden maakte met de Lovely Labels Pick a Punch.

Een stukje Braided Linen Trim dat ik strikte is precies genoeg en past bij de eenvoud en stijl van deze simpel te maken kaart!

Voor deze kaart heb je niet veel producten nodig, en iedereen kan het!

Ik vind het echt belangrijk ook dit soort kaarten aan jullie te laten zien! Hopelijk heb je er iets aan! 💓

Mocht je interesse hebben in de producten, deze zijn allen te bestellen bij de Kijkkast.

Wat heb ik gebruikt:

Stempels Comfort & Hope

Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Whisper White

Inkt: Crumb Cake, Pumpkin Pie, Cajun Craze, Stazon Black

Pons: Lovely labels Pick a Punch

Embellishments: Braided Linen Trim

Edit: Wat leuk, met deze kaart ben ik een van de "Favourites" geworden bij deze Color Throwdown Challenge!


Tot snel,

Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:

Maandag 20 oktober,  om 19.00 uur!
Maandag 27 oktober, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

Van 1-31 oktober 15 procent korting op Designpapier. Klik >HIER< voor alle info!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.


2 opmerkingen :

  1. I really love all the elements in this beautiful card! Thanks so much for joining us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Erg mooi hoe je de kleuren ook verwerkt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!