maandag 25 april 2016

Een heleboel geluk voor jou!

Het zijn hier drukke dagen geweest! Een meer dan vol geboekte en super geslaagde workshop, mijn ouders die een jubileum vierden en een heerlijk dagje er op uit. Maar het gaat nog wel drukker worden de komende tijd hoor! Over een paar weken begint hier thuis een aardig ingrijpende verbouwing op de bovenverdieping, en dus zijn we bezig met voorbereidingen om het als het zo ver is allemaal zo soepel mogelijk te laten verlopen! Kortom, ik verveel me absoluut niet ;o))

Tussen alles door vind ik echter altijd nog wel even een klein momentje om iets te maken. Daar kom ik altijd helemaal van bij, zeker als het druk is. En er waren weer wat kaartjes nodig dus ik wist meteen wat ik wilde gaan maken.

Om ons heen zijn wat mensen die wel een extra portie geluk kunnen gebruiken. Voor een van hen maakte ik daarom even dit frisse kaartje....


Soms zegt een beeld meer dan woorden dus koos ik er voor dit klavertje vier te maken, Deze is samengesteld uit vier hartjes die ik ponste met een ponsje uit de Itty Bitty Accents Punch Pack (retiring). Dit idee maakte ik al eens eerder maar dan net weer anders, want toen gebruikte ik de stempelset Groovy Love hiervoor.

Dit kaartje maakte ik voor iemand die echt dol is op wat strakkere kaartjes en frisse kleurtjes en het is altijd leuk een kaartje af te stemmen op de ontvanger, dus koos ik voor deze strakke indeling op een basis van Whisper White Thick Cardstock.  Bovenaan kwam een soort borderrand die ik samenstelde uit een gestempeld randje, gemaakt met de veelzijdige set Bohemian Borders en Washitape uit de sets Bohemian en Cherry on Top.


De kleurtjes Cucumber Crush en Bermuda Bay die in het Washi Tape zitten, komen elders op het kaartje weer terug. Het klavertje maakt ik bijvoorbeeld van een restje cardstock in de frisse groen Cucumber Crush, en het Bermuday Bay zien we terug in het Thick Bakers Twine (retiring)  in die kleur. Het gestempelde achtergrondje maakte ik met Timeless Textures en nogmaals Bohemian Borders. Hier komen ook alle gebruikte kleuren weer terug. De tekst komt uit Birthday Blooms, de set met de geweldige bloem maar waarvan de teksten ook fantastisch zijn!


Het klavertje kreeg een kleine Rhine Stone Jewel in het midden en plakte ik op een uitgeponst rondje uit Whisper White welke een extra laagje kreeg van Bernuda Bay. De blaadjes heb ik licht gebogen zodat ze een beetje omhoog komen. Daardoor komt het klavertje veel meer tot z'n recht! 


Zoals je ziet is het dus echt een "husseltje"geworden van allerlei producten, die toch weer een geheel vormen. Daarom ben ik zo dol op Stampin'Up! Met deze producten is mixen en matchen zo makkelijk!

Hopelijk komt dit klavertje veilig aan en doet het wat het doen moet: Een beetje (of liever nog een heleboel!) geluk brengen!

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Bohemian Borders, Timeless Textures, Birthday Blooms
Inkt: Cucumber Crush, Bermuday Bay, Basic Black, Basic Gray
Papier: Cardstock: Whisper White Thick, Cucumber Crush, Whisper White
Ponsen: Itty Bitty Accents Punch Pack, 1 inch Circle, 1 1/4 inch Circle
Embellishments: Thick Bakers Twine Bermuday Bay, Rhine Stone Basic Jewels
En verder: Multi Purpose Liquid Glue, Mini Glue Dots

Tot snel!
Annette

Profiteer nu nog van de grote UITVERKOOP en bemachtig je favoriete producten 
voor het te laat is!!! klik {hier!!} OP=OP

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: Maandag 2 mei 19.00 uur


Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

  Heb je wel stempels maar geen ideeen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!