vrijdag 1 april 2016

1 APRIL!!! -met Playful Pals!

1 April, 
Kikker in je bil ;o)

Nee, geen fopperij of grappen vandaag bij de Kijkkast, maar wel een kikker ;o)

Ik had de afgelopen week even een kaart nodig voor een vrolijke jarige, dus daar ging ik even voor aan de slag! Al meteen stond voor mij vast dat ik iets met de KIKKER van Playful Pals wilde gaan doen.


\Het was namelijk duidelijk dat het een kaart met humor moest worden, en geen "normale" mannenkaart. Dus dan maar meteen lekker over de top ;o)

Nu moet ik er bij vertellen dat de jarige een grote stoere kerel is met een enorm aanstekelijk gevoel voor humor, die zelf de meest melige teksten en kaarten stuurt, dus hij kon wel iets geks verwachten ;o) Ik weet bijna zeker dat hij erg gaat lachen als hij deze kaart uit de enveloppe haalt ;o) Zie je het voor je? 

Ik had er tijdens het maken al plezier om ;o)


De Kikker zelf is al grappig, maar met die belachelijk grote feestmuts is ie nog leuker. Als je dan toch al over de top gaat, dan maar helemaal, toch? ;o)

De oogjes zijn los gestempeld en uitgestanst met de bijpassende dies van de set Pyramid Pals, en zijn met dimensionals opgeplakt. Ook het franjerandje op de feestmuts is een "die" uit deze set. 

Voor bijna alle stempeltjes zit een die/stans in de set, ideaal! Ook zit er een geweldige die/stans bij voor een doosje, waarmee je allerlei grappige en leuke dingen kunt doen,  die laat ik in een volgende blogpost ook zien. Dies en stempels zijn samen als bundel met korting te bestellen trouwens!

Elke keer als ik met deze set bezig ben komen er bergen ideeen en ik denk dan ook dat ik wel met gemak een week zou kunnen vullen met grappige, gekke maaksels die ik nog niet tegen ben gekomen met deze stempelset. Misschien ga ik dat ook wel gewoon eens doen! Deze set is echt TE leuk! Veel leuker nog dan ik in eerste instantie dacht!

Door de vrolijke kleuren en het lekker kleurrijke papier (Cherry on Top DSP, ideaal voor vrolijke kaartjes!) heb ik er verder weinig frutsels aan toegevoegd. Hij is zo al  feestelijk genoeg denk ik. ;o)

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Playful Pals, Balloon Builders (tekst)
Inkt: Basic Black, Cucuber Crush, Bermuda Bay
Papier: Cardstock: Whisper White, Real Red, Bermuda Bay, Cucumber Crush
DSP Cherry on Top Stack
Dies: Pyamid Pals
Ponsen: Banner, 1 1/4 inch Circle, 1 1/2 inch Circle, 1 3/4 Scallop Circle, Itty Bitty Accents Punch Pack (sterretje)
En verder: Multi Purpose Liquid Glue, Stampin'Dimensionals

Tot snel!
Annette

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: maandag 4 april om 19.00 uur

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

 Wil je leren op andere manieren naar materialen te kijken?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!