zondag 12 juli 2020

Let's go tropical! - Kre8tors Bloghop - Theme: Tropical Nights




*This blogpost is in Dutch and English!*

Hallo, en welkom bij de Kre8tors Bloghop!
Hello and welcome, to the Kre8tors bloghop!




Deze maand hadden we eens een heel ander soort thema dan anders! Een echte uitdaging! We kregen namelijk niet alleen een thema -Tropical Nights- maar ook een kleurenschema -Basic Black, Night of Navy, Basic Gray, Rococo Rose en So Saffron- EN ook nog eens een sfeerfoto!

This month we got a theme that is unusual for us. A real Challenge! Not only did we get a theme
-Tropical Nights- but also a colourscheme -Basic Black, Night of Navy, Basic Gray, Rococo Rose and So Saffron- AND on top of that an athmospheric picture!


Zoals ik al zei, een ECHTE uitdaging... Maar daar houd ik juist van, dus: Hoplakee aan de slag!

Like I said: A REAL challenge! But I happen to like that, so I said to myself: Let's get on with it!



En kijk, dit was wat er uit rolde. Ik volgde alle drie de onderdelen (thema, kleuren en foto)  van de uitdaging, en voegde er natuurlijk wel mijn eigen "touch"aan toe!

And look, this is what I came up with... I followed all three parts ( theme, colours and picture) of the challenge, and ofcourse I added my own personal "touch" to it!



Voor mijn kaart maakte ik een achtergrond met de Fake-Fabric-Inking techniek. Daarmee kun je mooie "dromerige"achtergronden maken met een fluweelachtige look. Het was al weer een poosje geleden dat ik dit techniekje toepaste, maar ik vond deze uitdaging er goed bij passen!

For my card I made a background in the Fake-Fabric-Inking technique. With this technique you can make lovely "dreamy"backgrounds that look a bit like velvet. It had been a while since I made something with this technique, but this challenge was perfect for it!



Alle kleuren van de foto komen er in terug. Als je HEEL goed kijkt zie je dat ik hier en daar heel licht met de krullenstempel van de set Textured Essentials gestempeld heb, met So Saffron. Dit maakt het net even spannender, en benadert het grillige van de wolken in de challengefoto een beetje!

All colours from the challenge can be found in it! When you look closely, you can see I stamped very lightly with the curly stamp from the set Textured Essentials, with So Saffron Ink. This makes the background a bit more exciting, and it mimics the irregular shapes of the clouds in the picture a bit.



Het stempelen van de takjes deed ik in Black Stazoninkt. Ik gebruikte er een stempel voor uit de Natuurlijk voor Altijd/ Forever Fern stempelset. Alle details die in deze Distinktive stempels zitten komen hier zo mooi uit!

The stamping of the branches was done in Black Stazon Ink. For this I used a stamp from the Forever Fern Stampset. The details in this Distinktive set are so beautiful on this background!



De tekst komt uit de stempelset Well Said. Deze heatemboste ik met wit embossingpoeder op een stukje Basic Black Cardstock. Het woordje YOU is gestanst uit een stukje So Saffron cardstock, met een die uit de bijpassende set Well Written Dies.

De text is from the stampset Well Said. I heatembossed this with white Embossingpowder on a strip of Basic Black Cardstock. The word YOU is diecut from a piece of So Saffron Cardstock with a die from the matching set Well Written Dies.



Je zult begrijpen dat ik weer heerlijk genoten heb van het maken van dit project! Lekker kliederen met inkt... ik houd er zo van!

As you may understand I really enjoyed making this project! Just messing around with ink and stamps... I just love it so much!


Het is geen kopie geworden van het origineel, maar dat was natuurlijk ook niet mijn doel. Het is gewoon mijn eigen creatieve interpretatie geworden. En daardoor zie je meteen weer hoe veelzijdig stempelen kan zijn en wat een enorme mogelijkheden onze Stampin'Up! stempelproducten hebben! Zo veel stijlen, zo veel technieken! Dat is dan ook waarom ik er zo dol op ben!

It is not a copy of the original picture, but ofcourse that was not my goal. It is just my personal creative interpretation. It makes clear how versatile stamping is, and you get an idea of the endless possibilities of our Stampin'Up Products! And that is exactly why I LOVE them so much!



Dit was weer mijn project voor vandaag! Dankjewel voor je bezoek aan de Kijkkast! Voel je welkom terug te komen en mocht je vragen hebben of producten willen bestellen, kun je me altijd even een MAIL sturen! Ik help je graag! Voor nu, een fijne dag, en veel plezier met het vervolg van deze "tropical" bloghop!  XXX Annette

This was my project for today! Thank you for visiting de Kijkkast! Feel welcome to come back any time, and in case you have any questions, feel free to send me an EMAIL! It is my pleasure to help you! For now... have a nice day and have fun with this "Tropical" bloghop! XXX Annette

De volkgende bloghopbijdrage is bij:
Next Bloghopstop is at:




Roll Call List


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Natuurlijk voor Altijd/Forever Fern, Well Said, Textured Essentials
Papier: Cardstock: Whisper White, So Saffron, Night of Navy, Basic Black
Ink: So Saffron, Rococo Rose, Basic Gray, Night of Navy, Versamark, Stazon Jet Black
Dies: Well Written Dies
Embellishments: Embossingpowder Whisper White
Tools: Heat Tool, Stampin' Sponges, Diecutting Machine



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 13 juli, om 19.00 uur!
Maandag 20 juli,  om 19.00 uur!

Ontvang van 1 juli tm 3 augustus kortingscodes bij je bestelling! Lees >HIER< hoe!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


15 opmerkingen :

  1. Beautiful! I love how you replicated the challenge photo! Thanks so much for joining us and for sharing your creative project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card design. I love the feeling of depth and movement from the leaves and the background is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig! Wat een geweldige achtergrond! Wat een mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely design - the color gradient is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your use of the colors, Annette! Very dreamy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow!! This is fabulous!! I love your version of the theme and colors!!! Way to take the challenge and make it your own!! Your card is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Breathtaking! I LOVE this! It is art!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Belinda Lobard13 juli 2020 om 10:31

    So beautiful! Love the colors! Love the technique! Did you discover this yourself? Fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this background - it would look great in a frame too!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful, the colours work so well together xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome technique Annette! I love this card. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely idea and the colours look great together.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love what you have done with this challenge, thank you for sharing x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!