woensdag 1 juli 2020

De Bonusdagen zijn begonnen!

 Kortingscodes verdienen, dat kan in juli! De Bonusdagen zijn begonnen!



De Bonusdagen duren van 1 juli tm 3 augustus!

Bij besteding van 60 euro tijdens deze Bonusdagen, krijg je per mail een kortingscode met een waarde van 6 euro!

Je kunt zoveel kortingscodes verzamelen als je maar wilt! Hoe gaaf is dat!

Je kunt vervolgens je codes inwisselen in de  periode van 4 tm 31 augustus. De code wordt bij je bestelling gewoon van het totaal afgehaald! Heb je meerdere codes? Die kunnen gewoon gecombineerd worden! Zo koop je je mooie stempelmaterialen met een mooie korting!

Meebestellingen, clubbestellingen of individuele bestellingen.... het maakt niet uit: Bij elk soort bestelling ontvang je bij besteding van 60 euro of een meervoud daarvan) een of meerdere kortingscodes! Deze actie geldt alleen niet voor de aanschaf van (online) workshops, shares, 
Kijkkast pakketten  ed

Je codes ontvang je eenmalig per mail, raak ze dus niet kwijt!

Zo simpel is het! Mooie stempelproducten bestellen en dan gratis tegoed krijgen voor nog meer moois! Wat een feestje weer!

Heb je toch nog vragen? Stel ze me gerust! Ik help je graag!

Tot snel!
Annette






Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 6 juli, om 19.00 uur!
Maandag 13 juli,  om 19.00 uur!
Ontvangvan 1 juli tm 3 augustus kortingscodes bij je bestelling! Lees >HIER< hoe!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!