dinsdag 4 juni 2019

De nieuwe catalogus is er!!

Eindelijk, daar is ie dan!



de nieuwe Stampin'Up! jaarcatalogus!!



En eindelijk mag ik wat meer van de binnenkant laten zien!!


 Een boek met 200 bladzijden vol met prachtige producten van hoge kwaliteit!


Vol prachtige grote foto's en inspirerende voorbeelden!


met maar liefst 29 (!!!) prachtige bundels die je een korting van 10 procent bieden ten opzichte van de losse producten...


 Heel veel nieuwe en vernieuwende items, en verrassende thema's!

Het is Stampin'Up! gelukt om de mooiste catalogus OOIT te maken!

( ja echt!)

Er is zo veel moois!



In allerlei stijlen, voor allerlei technieken, voor iedereen wat wils!


Wil je graag een papieren exemplaar ontvangen en heb je nog geen vaste demonstratrice?? Je kunt een catalogus aanvragen door mij een MAIL te sturen. Ik vraag een kleine vergoeding in de kosten van 5 euro. Deze krijg je als je binnen 3 maanden een bestelling* doet, terug als korting op je bestelling.


Kun je niet langer wachten? Klik dan op het plaatje van de catalogus, aan de rechterkant. Hier kun je de catalogus digitaal bekijken.

Of klik HIER!


 Er komen natuurlijk weer nieuwe workshops aan, in allerlei stijlen en technieken. De eerste data staan al in de workshopagenda! En in de komende weken en maanden wordt dit verder aangevuld...Er staat ons zoveel leuks te wachten!


Is het door al het moois moeilijk om een keuze te maken, of vind je hele verpakkingen een beetje veel?

Later deze week plaats ik alle informatie over de KIJKKAST-SHARES... Deelpakketten waarbij je van alles een beetje krijgt, zodat je meteen heerlijk veel verschillende producten krijgt om mee aan de slag te gaan! 

Geniet van deze allemachtig prachtige nieuwe catalogus en al het moois wat er in staat. Het is weer te veel om op te noemen. Mijn eigen eerste grote order gaat vandaag de deur uit! Ik kan echt niet wachten!

eb jij ook al een wensenlijstje klaar?

De eerste meebestellingen zijn op .

donderdag 6 juni om 19.00 uur en op
maandag 10 juni om 19.00 uur

Voor vragen, bestellingen, het aanvragen van een catalogus of voor het aanmelden voor een workshop kun je mij altijd een MAIL sturen! Ik help je met alle plezier!


Tot gauw!
Annette


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!