zaterdag 5 januari 2019

Bloghop Team Inky Bizz, Monique's keuze: Kaarten voor MANNEN!!

Welkom bij de maandelijkse Mini Bloghop van ons team Inky Bizz! Je bent deze bloghop hier zojuist begonnen, of je bent hier gekomen via het blog van.. Anke!
Deze keer was het de beurt van Monique om te kiezen wat we deze keer mochten gaan maken! Het thema dat ze koos was MANNENKAARTEN!

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, glimlacht, de tekst 'Mini Bloghop Team Inky Bizz Januari: Moniques keuze MANNENKAARTEN'

Mannenkaarten maken.... veel mensen schijnen dat best heel erg lastig te vinden! Maar dat hoeft het echt niet te zijn. Zeker niet als je de juiste materialen hebt en er een paar stoere techniekjes op loslaat ;o)

Deze keer hoefde ik niet lang na te denken over wat ik zou gaan gebruiken. In de nieuwe voorjaarscatalogus die sinds een paar dagen is ingegaan hebben we een machtig mooie nieuwe stoere suite: Classic Garage! Een set met auto's, een flinke dosis vintage, heel veel leuke onderdelen, teksten en meer! 
Classic Garage Suite

Je kunt met deze producten zowel strak als meer stoer werken!


Die gave tandwielen zijn er fantastisch bij, vind je ook niet? Deze, en vele andere onderdelen, zitten in de bijpassende set Thinlits Dies! 

De stempels en Dies zijn samen met tien procent bundlekorting te bestellen!

Ik liet er paar lekkere "Grunge"techniekjes op los!
 Ik maakte zelf een stoere achtergrond, met inkt en stempels en een paar leuke techniekjes... en de tandwielen gaf ik met de Faux Forged Iron techniek een "metalen"look!

Van de auto, de oliebus en nog wat uitgestanste tandwieltjes maakte ik een kleine compositie. De auto en oliebus kleurde ik niet helemaal in, maar gaf ik net een klein veegje kleur met de Aquapainters, zodat ze mooi bij het geheel pasten.


Zo gaaf, er zit zelfs een "oliesmeervlekken"stempel in de set! Alsof iemand met smoezelige smeervingers de kaart heeft vastgehouden ;o) ( gebruik je deze stempel met een andere kleur inkt is het effect weer heel anders!)

De gekozen kleuren heb ik gehaald uit het bijpassnde Designer Series paper dat bij deze Suite hoort... Tandwielen, bandensporen, gereedschap, allerlei stoers staat er op. 

En... heel handig, er is ook een set Cardstock bij te bestellen, zodat je in een pak meteen drie bijpassende kleurtjes hebt en niet meteen drie hele pakken hoeft te kopen!



Ik heb van het DSP een verticale strook gebruikt en ook het gescheurde papier onder het paneeltje is uit dit pak DSP gehaald. Door de kleuren door te voeren past het allemaal naadloos bij elkaar!

ZIN IN EEN WORKSHOP?

Er zitten heel veel stoere grungy inkt-techniekjes in deze kaart verwerkt. Mocht je ook graag zulke kaarten willen kunnen maken en al die foefjes wel willen leren nodig ik je van harte uit deel te nemen aan de Grungy Garage techniekenworkshop die ik op 26 januari a.s. heb gepland. Alle informatie hierover staat in de WORKSHOPAGENDA.

Er is voor deze workshop nog beperkt plaats beschikbaar....

En natuurlijk houd ik nog steeds heel erg van bijzondere details... Hoe leuk is dat kleine steeksleuteltje toch dat als finishing touch op de kaart verwerkt is? Ook dit is onderdeel van de Classic Garage Suite!

Ik heb diverse delen verhoogd opgeplakt met Stampin'Dimensionals!
 Dat geeft de kaart meteen veel meer "body"en de onderdelen komen mooier uit!

En wat is het toch fijn dat alles zo goed met elkaar combineert!


Ja, ik ben echt mega-enorm enthousiast over deze set en suite!!! Je kunt er zo fijn je creativiteit in kwijt en het levert al heel snel een gaaf project op!

 en ik vond het dan ook geweldig leuk dat ik hem door Moniques challenge vandaag aan jullie kon laten zien! 

Ben je ook enthousiast (of juist niet), heb je opmerkingen of een vraag..... dan vind ik een reactie onder dit bericht altijd erg leuk om te lezen! Alvast heel erg bedankt als je die moeite wilt nemen!

Mocht je interesse hebben in de materialen, je kunt ze natuurlijk via de Kijkkast bestellen, of... je boekt meteen de superleerzame workshop zodat je volop tips, technieken en inspiratie met deze set opdoet! Neem gerust even CONTACT met me op!

Ook ben je van harte welkom om het een en ander "in het echt"te bekijken, de nieuwe catalogus op te halen, EN een leuke make and take te komen doen met nieuwe producten, tijdens ons Open huis op 12 januari a.s., van 14.00 tot 17.00 uur. Het is fijn als je je daarvoor even aanmeldt ivm het maken van voldoende make-and-take pakketjes! Het open huis is uiteraard helemaal gratis!

Superbedankt voor je bezoekje aan de Kijkkast.... kom gerust snel weer terug! Altijd welkom! Maar nu is het eerst tijd om je bloghop te vervolgen.....

  De volgende bloghop-halte is bij...Monique!

En mocht je de weg kwijtraken is hier de complete blogvolgorde: 
Monique
Jacqueline
Anke
Annette (hier ben je nu)

Gebruikte materialen:
Stempels: Geared Up Garage
Papier: cardstock: Basic Gray, Whisper White
             dsp: Classic Garage Designer Series Paper
Inkt: Crushed Curry, Tranquil Tranquil Tide, Basic Gray, Memento Black
Dies: Garage Gears Thinlits Dies
Tools: Big Shot, Die Brush, Stampin'Sponges, Aqua Painters

Tot snel!
Annette
 
KOM JE OOK? (GRATIS)
op zaterdag 12 januari aanstaande 
van 14.00 tot 17.00 uur 
is er een feestelijk OPEN HUIS bij de Kijkkast! 
Neem je nieuwe catalogus in ontvangst....
bekijk de gemaakte voorbeelden, nieuwe producten,  en schuif aan bij de make and takes, 
er zijn prijsjes, en er is een speciale aanbieding!
Noteer hem in je agenda!
( de toegang is gratis, maar aanmelden is fijn ivm de voorbereiding)


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Zaterdag 5 januari 2019 om 19.00 uur
Maandag 7 januari om 19.00 uur
Maandag 14 januari om 19.00 uur


-O-O-

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***





Wil jij graag de jaarcatalogus en/of de NIEUWE voorjaarscatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!
2019 LENTE/ZOMER CATALOGUS


4 opmerkingen :

  1. Wow Annette wat een onwijze mooie kleurencombi en gaaf met die grunge stijlen!!! Ik vind deze set ook geweldig! Moet er nog iets meer mee uitproberen vind ik dus dat is weer een goede uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stoere kaart en ik vind deze stempelset heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!