donderdag 4 oktober 2018

Kijkers kiezen: Beautiful Baubles (met video!)

Toen ik de afgelopen week ging stempelen vroeg ik aan de lezers van de Kijkkast Facebookpagina welke stempelset ik zou gaan gebruiken. Dat werd de geweldige set Beautiful Baubles! En tijdens het stempelen bedacht ik me dat het leuk zou zijn om hier en Facebook Live versie van te maken. Iets dat ik al zo lang van plan was, en nu toch maar eens heb gedaan! ( iets met stoute schoenen, en drempelvrees....)

Ik maakte (in het gezelschap van een aantal gezellige kijkers) deze drie kaartjes!


Vandaag laat ik jullie hier de gemaakte kaarten zien, zet ik alle gemaakte materialen op een rij, en heb ik voor jullie een link naar deze spontaan gemaakte  video zodat je het hele maakproces mee kunt kijken, waaronder wat techniekjes met Stampin'Blends, Sponge Brayers, Embossingpoeder en Shimmerpaint. (inclusief deurbel en andere bloopers ;o)

Centraal staan de stempelset Beautiful Baubles en de Detailed Baubles Thinlits dies.. Wat ik vergat te vermelden is dat deze samen als Bundle, met tien procent korting te bestellen zijn!

Beautiful Baubles Photopolymer Stempels: 147765 21 euro
Detailed Baubles Thinlits dies 147924; 38 euro
Beautiful Baubles Bundle, Stempels en dies 149921 53 euro


Kaart 1:



Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Beautiful Baubles
Papier: Cardstock: Highland Heather, Poppy Parade, Whisper White
Inkt: Memento Black, Poppy Parade, Highland Heather
Stampin'Blends: Poppy Parade, Highland Heather, Flirty Flamingo, Petal Pink, van alles de light & Dark
Dies: Layering Circles Framelits
Ponsen:1 inch Circle, 1 1/8 inch scallop circle, Triple Banner
Grosgrain Ribbon Lovely Lipstick
Tools: Big Shot

Kaart 2:




Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Beautiful Baubles
Papier: Cardstock: Early Espresso, Very Vanilla,, Cherry Cobbler
DSP Festive Farmhouse
Dies: Detailed Baubles Thinlits Dies, Lauering Circles Framelits
Embellishments: Copper Trim
Tools: Big Shot, Sponge Brayer

Kaart 3:


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Beautiful Baubles
Papier: Cardstock: Mossy Meadow
Inkt: Mossy Meadow, Versamark
Embellishments: Embossingpowder Copper, Metallic Pearls
Shimmer Paint Bright Copper
Stampin'Write Marker Mossy Meadow
Tools: Heattool, Embossing Buddy, Stampin'Sponges, Aqua Painter, Take Your Pick Tool

En hier is dan de video voor alle verdere info, en de stap voor stap maakwijze:



Ik hoop dat jullie het leuk vinden deze Kijkkast video te bekijken. Het was best spannend... en nog lang niet perfect ;o) maar hopelijk informatief en leuk! En als je inspiratie hebt opgedaan ben ik helemaal blij!  Je reactie of like op mijn video wordt heel erg op prijs gesteld!

Aangezien ik nog veel meer videoplannen heb, vind je het misschien leuk je op mijn Youtube kanaal te abonneren.

Kies mee voor de volgende video:

Inmiddels heb ik op de Kijkkast Facebookpagina al weer gevraagd welke set jullie een volgende keer in de hoofdrol willen zien. Stem je mee? Dat kan > HIER<

TIP: Vergeet de World Card Making Day aanbiedingen niet... Je vindt ze HIER!

Dit was het voor vandaag, heel graag weer tot snel!
xxx Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Vrijdag 5 oktober om 20.00 uur
Maandag 8 oktober om 19.00 uur
Maandag 15 oktober om 19,00 uur


Van 1-7 oktober WORLD CARD MAKING DAY aanbiedingen!
Kijk hier voor alle info!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS








1 opmerking :

  1. Echt prachtige kaarten! Wat een mooie inspirerende video. Leuk om je stem te horen en de vele tips en informatie die je geeft zijn te gek!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!