donderdag 14 september 2017

Tadaaaa.....! Superleuk Stempelnieuws!

Vandaag ben ik blij, heel blij! Eindelijk kan ik jullie het goede nieuws vertellen waar ik al maaaaaaaanden op heb zitten te broeden...! :o)


Image result for broedende kip

Want: Vandaag is de inschrijving geopend van de TWEEDE editie van de.....

*GROTE KIJKKAST STEMPEL-WORKSHOPDAG!*

21 oktober 2017, van 10.00 tot 16.30 uur!


Na het succes van de eerste Stempel-Workshopdag kon een vervolg natuurlijk niet uitblijven. Al op die eerste workshopdag werd gevraagd of men zich meteen aan kon melden voor een vervolg, want wat waren de deelnemers enthousiast!

Vorig jaar kondigde ik aan:

Een HELE, HEERLIJKE, VOLLE DAG VOL STEMPELS EN WORKSHOPS!!
Veel technieken, een fraai verrassingsproject, alle benodigde workshopkits, een gratis stempelset, een rijkgevulde goodiebag vol verrassingen, lunch en lekkers, alles dr'op en dr'an! Alles om jullie een supergave creatieve dag te bezorgen!


En ook dit jaar gaan we er weer een heus stempelfestijn van maken! Ik heb al weer een hele serie splinternieuwe technieken voor jullie uitgedacht en nog veel meer leuks... (ik verheug me er al zo op! Hoe leuk is het toch om mensen te verrassen!)

De eerste aanmeldingen zijn inmiddels al binnengekomen ( WAUW!) en de voorbereidingen zijn al een poosje in volle gang!

De hoeveelheid beschikbare plaatsen is beperkt, want we kiezen er voor echte workshops te geven met goede, persoonlijke begeleiding....dus lees snel verder!
Spreekt zo'n heerlijke creatieve verwendag je aan? Wil je graag alle info hebben? Sta je misschien al te trappelen om je aan te melden of wil je profiteren van de Vroege-Vogel-Korting?

Pak dan snel je agenda, bel je stempelvriendinnen op, aarzel niet, en klik snel door naar de  >WORKSHOPDAG-INFO-PAGINA< want daar vind je alle ins en outs van deze dag!

Ik verheug me er ENORM op je op deze mooie 21ste oktober te mogen verwelkomen!
Hopelijk tot dan!
Annette




NIEUW! De Kijkkast Stempel-Workshopdag!
Een creatieve heerlijke dag vol stempels, workshops, technieken, inspiratie en meer!
Klik {HIER} voor alle informatie!

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 18 september om 19.00 uur
Maandag 25 september om 19.00 uur



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties,
like en volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   regelmatig een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!