zaterdag 23 september 2017

Romantisch roze met Painted Harvest

* Nog slechts 6 dagen aanmelden met vroegboek-korting!*
De Grote Kijkkast Stempel-Workshopdag!
 *Klik HIER voor alle informatie*


Zoals  wel vaker heb ik voor deze kaart een inktige achtergrond gemaakt. Dat komt zo mooi uit met deze bloemen!
Wat laagjes met watercolortechnieken en dan een mooi verlopend kleurtje aan de randen...
Heel subtiel heb ik ook nog een mooie achtergrondstempel gebruikt... maar dat zie je alleen als je heel goed kijkt...
Dan wat van die schitterende bloemen er op, die ik maakte met de Painted Harvest stempelset. Een set die eigenlijk in geen enkele collectie mag ontbreken...
Ook stempelde ik de bijpassende blaadjes er bij, nadat ik eerst de bloemen even gemaskerd had....
De mooie felicitatietekst komt uit de Nederlandstalige stempelset De Mooiste Momenten. Deze sneed ik uit met de layering Ovals Framelits en versierde ik met wat Linen Thread en wat Burlap Ribbon, samen met een eveneens gestempeld takje, dat ik deze keer had uitgeponst met de bijpassende Leaf Punch.
Als je ook zo van inkt, kleur en technieken houdt, zou ik zeker naar de Kijkkast Stempel-Workshopdag komen want daar komen diverse mooie technieken en projecten voorbij! Vandaag pakte ik de grote doos met bestellingen uit voor de Goodiebags van deze dag! Weet je dat je een hele stempelset krijgt in je goodiebag? Dat zit bij de prijs in...

En vanavond heb ik een van de vele workshops voor die dag ge"fine-tune"d.... Ik heb heerlijk gekliederd met inkt....en oeeeii wat is het moeilijk om verder nog niets te verklappen.... want wat is het weer leuk!

Maar goed, ik dwaal af!;o) Waar het hart vol van is....

Enfin...Mijn kaartfront kreeg een subtiel wit randje en vervolgens werd hij geplakt op een zachtroze basiskaart.... Heel rustig, dus de kleuren komen mooi uit!


En zo is ook dit vriendelijke kaartje, met net een vleugje stoer en een vleugje romantiek....weer klaar!



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Painted Harvest, De Mooiste Momenten, Sheet Music
Papier: Cardstock: Blushing Bride, Whisper White, Shimmery White
Inkt: Cherry Cobbler, Blushing Bride, Sahara Sand, Chocolat Chip, Always Artichike
Pons: Leaf Punch
Dies: Layering Ovals Framelits
Embellishments: Linen Thread, Burlap Ribbon
Tools: Stampin'SPonges, Aqua Painters, Stampin'Spritzers, Big Shot, Paper Snips, Sponge Daubers

Tot Snel!
Annette


NIEUW! De Kijkkast Stempel-Workshopdag!
Een creatieve heerlijke dag vol stempels, workshops, technieken, inspiratie en meer!
Klik {HIER} voor alle informatie!


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:  
Maandag 25 september om 19.00 uur

Maandag 2 oktober om 19.00 uur
Maandag 9 oktober om 19.00 uur


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS




Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties,
like en volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }


1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!