zondag 2 juli 2017

Zomers genieten met Fabulous Flamingo, en krijg een Bonus in Juli!!

Het waren een paar drukke dagen ivm met de voorbereidingen voor de {Kijkkast Stempelzomer} maar wat een heerlijk overweldigend enthousiasme is er de laatste dagen op me afgekomen! Op dit moment komen er nog steeds aanmeldingen binnen en mocht je je nog niet aangemeld hebben, dan geen paniek, het kan nog steeds! Je kunt zelfs de hele juli maand nog instromen! Wil je echter meteen vanaf het begin meedoen, zou ik zeker niet wachten!

Door al die zomerse werkstukken ben ik zelf ook een beetje in zomerse sferen gekomen, ondanks het weer. Vandaag heb ik dan ook een lekker zomers kaartje voor jullie!

Als er immers een set is die zomer uitstraalt is dat deze wel. Fabulous Flamingo is echt een aanwinst!

De leuke flamingo stempel je in meerdere stappen (two-step Stamping) en zo ontstaat een heel mooie en realistische afbeelding met veel diepte.


Jekunt veel kanten op met deze set. Laatst gebruikte ik hem al voor een verjaardag met veel ballonnen en tropische kleurtjes, maar hier maakte ik hem vrolijk maar door het zwart en wit ook best een beetje sjiek!
Ook het aparte lange model van de kaart valt op. Ik vind zo'n smalle hoge kaart erg leuk bij de Flamingo passen. Dat geeft ook ruimte voor het mooie nieuwe Sheer Ribbon en het leuke labeltje dat ik maakte met Circle ponsen, een stukje Bakerstwine, en een tekststempeltje uit de set Happy Birthay Gorgeous! Lekker fris zo!


De fraaie bladerenrand maakte ik met een variant op de ontzettend leuke en verslavende Multiple Faux Shadow Framing Techniek die een speciaal effect geeft aan de kaart!

Mocht je nu enthousiast zijn geworden over deze of andere stempelsets, en een bestelling willen gaan doen, dan heb ik goed nieuws voor je!

De Bonus Days zijn terug!!
Bonus Days!


 Gedurende deze hele maand juli krijg je bij elke 60 euro aan bestellingen uit de catalogus een Voucher met een waarde van 6 euro die je kunt besteden in augustus! Dat is dus bestellen en kadoos verdienen tegelijk! Deze actie duurt van 1 tm 31 juli!

En wat nog leuker is.....

In de maand augustus kun je deze Vouchers gebruiken bij je bestelling. Leuke dingen uitkiezen en minder betalen! Je kunt in juli zoveel mogelijk vouchers verdienen EN er in augustus zoveel inleveren als je maar wilt, dus je kunt volop profiteren van korting, of zelfs gratis producten!

De Vouchers worden je eenmalig per mail toegestuurd! Bewaar deze dus goed!


Had je dus toch al zin gekregen in mooie nieuwe stempelspulletjes,- en dat is niet zo moeilijk want de nieuwe jaarcatalogus staat er vol mee- dan is dit HET moment om jezelf wat creatieve materialen te gunnen! Dan heb je namelijk dubbel plezier: Op deze manier kun je namelijk in augustus NOG een keer iets moois uitkiezen! 

Misschien komt deze vrolijke Flamingoset wel bij je wonen, maar iets anders kan natuurlijk ook! ;o)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Fabulous Flamingo, Happy Birthday Gorgeous
Papier: Cardstock: Basic Black, Flirty Flamingo, Whisper White, vellum.
Inkt: Basic Black, Fabulous Flamingo, Lemon Lime Twist, Old Olive, Wild Wasabi
Ponsen: 1 inch Circle, 1 1/4 inch Circle, 1/16 inch Handheld Circle
Embellishments: Bakers Twine Basic Black, Sheer Ribbon Whisper White
Tools: Stampin'Sponges, Stamp-A-Ma-Jig, Clearblocks
En verder: Multi Purpose Liquid Glue, Stampin'Dimensionals

Tot snel!
Annette

Zin in een zomer vol stempelplezier?
*Workshops, complete kits, HEERLIJK relaxed aan de slag!*
Klik { HIER} voor alle info 
Doe je ook mee?


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 3 juli om 19.00 uur
Maandag 10 juli om 19.00 uur


Heb jij de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Image result for stampin up catalogue 2017



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 
IN JULI MET EXTRA KADO VAN STAMPIN'UP!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!