zondag 28 augustus 2016

Herfstige bomen.... Simpel-op-Zondag#21 Thoughtful Branches#12

Voor deze Simpel-op-Zondag wilde ik graag gebruik maken van de geweldige boomstans uit de set Beautiful Branches Thinlits dies.

De vorm is hiervan zo mooi en gestileerd, dus deze wilde ik nu een keer gebruiken voor een wat strakkere kaart. 

Ik heb om te beginnen de boom drie keer uitgestanst uit Sahara Sand-kleurig cardstock.

Dit kwam op eveneens Sahara Sand als achtergrond.

Ik wilde de bomen een wat herfstachtige sfeer geven maar ook een beetje iets sprookjesachtigs. Geen zware kleuren in ieder geval

De bomen zijn licht gedept met spongedaubers en verschillende kleuren inkt.

Dat geeft subtiele kleuren die in elkaar overlopen..

Het ziet er misschien uit alsof het veel werk is, maar nee hoor... echt waar, het kostte hoogstens een paar minuutjes.

De bomen liet ik elkaar een beetje overlappen en aan de zijkanten een beetje uitsteken. Wat buiten de kaart stak heb ik met de Papersnips netjes afgeknipt.Ik plakte de stammen met Multi Purpose Liquid Glue... de takken deed ik met hier en daar kleine stipjes Fine Tip Glue. Dat werkt super!

Ik had een mooie schets gevonden bij Global Design Project en vond de uitdaging deze keer wel interessant. Dus ik heb geprobeerd iets met deze schets te doen. Met dit kaartje doe ik mee met de uitdaging GDP#50
Zoals je ziet heb ik de schets voor mijn kaart een kwartslag gedraaid. Tsja, eigenwijs he? ;o)


Ik wilde het echt simpel houden en de mooie zachte kleuren van de bomen niet overstemmen. Daarom heb ik ook de basiskaart met sponge dauber en inkt een kleurtje gegeven (bewust een beetje onregelmatig) en het tabje met de tekst ook.



Als decoratie heb ik simpelweg twee ministaples genomen. Ik heb nog gekeken of een dotje, strikje, knoopje oid leuk zou staan maar het stond allemaal te "veel", dus heb ik het verder stoer en simpel gehouden.

En dan is hij al weer klaar:  Een echt simpel-op-zondagkaartje!

Wat een mooie kleurtjes zo! Dit geeft de bomen weer een heel andere uitstraling!


 Morgen, op maandagavond 29 augustus doe ik nog mijn laatste (mee-)bestelling van augustus, dus heb je de prachtige Thoughtful Branches op je verlanglijstje staan dan is dit het moment om te beslissen en je favoriete set ook nog eens zonder verdere verzendkosten te bestellen! Na augustus is de kans echt voorbij!

Twijfel je nog? kijk dan eens {HIER} voor een aantal voorbeelden.

En er komen er wellicht nog enkele bij! ;o))

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Sentimenten, Thoughtful Branches
Inkt: Daffodil Delight, Peekaboo Peach, Rich Razzleberry, Pumpkin Pie, Cherry Cobbler
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Pumpkin Pie, Cherry Cobbler
Dies: Beautiful Branches
Pons: Classic Label
Embellishments: Mini-Staples Silver
Tools: Sponge Daubers, Big Shot, Handheld Stapler, Papersnips
En Verder: Fine Tip Glue, Multi Purpose Liquid Glue, Snail Adhesive

Tot snel!
Annette


Het is bijna voorbij! Nog slechts een paar daagjes te bestellen en slechts zolang de voorraad strekt: 
 Thoughtful Branches!
Kijk HIER voor de volledige aanbieding en de Speciale Kijkkast actie!

Augustus Actie: Ontvang bij je bestelling vanaf 40 euro een verrassingspakketje Papier uit de nieuwe jaarcatalogus!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 29 augustus 19.00 uur 

>Wissel deze maand je Bonus Vouchers in en bestel zo met korting!<

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Zit je in een stempeldip?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Kom in ons gezellige, hechte, echte team. Vraag mij gerust om uitgebreide informatie, ook zeker als je "gewoon" een hobbyist bent!



5 opmerkingen :

  1. I love your use of the Thoughtful Branches set! So pretty and colourful. Thanks for playing at Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs gaaf, je doet je KIK gedicht ook buiten de KIK eer aan.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marianne van Dijk29 augustus 2016 om 12:57

    Wat een geweldige techniek weer! Eenvoudig maar met een schitterend effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een fantastische kaart, hij ziet er inderdaad een beetje sprookjesachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!