woensdag 1 juni 2016

Mag ik u even voorstellen..... ;o)

.........aan deze nieuwe, prachtige, Nederlandstalige stempelset met de welluidende naam:


RECHT UIT HET HART!



Deze set is de Nederlandse versie van de set Flourishing Phrases die je in de catalogus kunt vinden op bladzijde 49!

Zoals je kunt zien zijn de teksten helemaal aangepast naar onze nederlandse smaak! Samen met 19 collega demo's had ik de eer aan de samenstelling van deze teksten te mogen meewerken! Zo konden wij teksten kiezen die wij graag op onze kaarten willen kunnen stempelen en nog misten in onze collectie!

Is het geen prachtige set geworden?

Bijpassend bij deze prachtige stempels is er ook een fantastische, elegante, supermooi gedetailleerde set Thinlits dies gemaakt! De Flourisch Thinlits! SU-PER-MOOI!

Deze twee zijn samen ook als bundel te bestellen met een (altijd weer fijne)  korting van 10 procent!

****Mijn eigen set is inmiddels onderweg! Ik kan niet wachten!****


* Stempelset: "Recht uit het Hart" (Clearmount)
Bestelnummer 143204, 45 euro

* Stempelset: "Recht uit het Hart" + Dies Set "Flourishing Thinlets Dies" (Bundle)
Bestelnummer 143214, 72 euro

Binnenkort is er exclusief voor Kijkkast Nieuwsbrieflezers een extra aantrekkelijke tijdelijke kortings-actie voor deze prachtige bundle!
Heb je interesse? Nieuwsbrieflezers hebben regelmatig een streepje voor ;o) Meld je dus snel aan als nieuwsbriefabonnee, uiteraard geheel vrijblijvend, door mij even een mailtje te sturen. {Aanmelden per mail}

Natuurlijk kun je de komende tijd allerlei voorbeelden verwachten met deze prachtige set. Ik verheug me er al enorm op er mee aan de slag te gaan!

72 € /

Tot snel!
Annette

Vraag {Hier}je nieuwe Stampin Up! catalogus aan!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Woensdag 1 juni 19.00 uur
Maandag 6 juni 19.00 uur

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Er is een manier om met korting je stempels te bestellen: Kom in juni bij ons team en krijg 2 stempelsets naar keuze EXTRA bij de startpakket! Vraag mij gerust om informatie!

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

 Wil je nieuwe stempelstijlen ontdekken?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

2 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!