zondag 26 juni 2016

Een dankjewel met Best Birds #GDP041

Vandaag ga ik eens uit mijn comfort zone...

Uitdagingen.... daar krijg ik de meeste ideeen van en dus geef ik mezelf regelmatig een "opdracht".....maar ik heb nog nooit met een Challengeblog mee gedaan....Dus ik dacht: Laat ik eens mijn grenzen verleggen en gewoon eens meedoen!

Ik heb een hele leuke gevonden in Global Design Project en daar was deze week een heel leuke challenge. Daar kwam deze kaart uit:


Een voor mijn doen best "drukke" drielaagjeskaart. 

Hiervoor  maakte ik gebruik van de kleuren die de Challenge deze week voorschrijft:




Ik gebruikte stempels uit verschillende sets om de achtergrond mee te maken. 

Collagestijl stempelen vind ik nu eenmaal helemaal te gek! En dat heb ik dus op dit kaartje volop gedaan ;o)


Voor wat kleine details gebruikte ik wat Crumb Cake , dat is een van de basiskleuren die je altijd toe mag voegen...

Elk laagje werd gemat op Sweet Sugarplum Cardstock en ook de basiskaart heeft deze kleur.


Het schattige vogeltje uit Best Birds kleurde ik met dezelfde kleuren, met behulp van een Aqua Painter.


Deze plakte ik met behulp van Stampin'Dimensionals iets verhoogd op de gestempelde tak die ook uit dezelfde stempelset komt... Evenals de mooie structuurstempel die in de achtergrond te zien is.

De "dotjes" in Sweet Sugarplum heb ik gestempeld met een van de achtergrondstempels uit Playful Backgrounds.



Deze tekst vind ik zo lief! Hij komt uit de stempelset Thankful Thoughts. Ik heb hem hier helemaal in strookjes geknipt en op Night of Navy Cardstock gemat, en deze leuk, speels, een beetje "hotseknots" opgeplakt over het Linen Thread heen. Ook hiervoor gebruikte ik Dimensionals...



Laagjes, laagjes en nog eens laagjes! ;o)


De zelfde tekst heb ik ook in de achtergrond gebruikt. Heel subtiel door hem eerst op een kladpapiertje af te stempelen (off stamping).. dat geeft rust en samenhang.

De cirkels heb ik gemaakt met een stempel uit Perfectly Wrapped. Daarmee valt het oog wat meer op het vogeltje. 

Het is altijd de kunst de verhoudingen goed te maken op dergelijke "volle"kaartjes. Ik hoor graag of ik daar in geslaagd ben of niet.... Ik vond het erg spannend om te doen!


Met dit kaartje doe ik dus mee aan deze challenge: #GDP041 en als je benieuwd bent wat anderen er van gemaakt hebben zou ik daar zeker even gaan kijken! Er is volop moois te zien!


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Best Birds, Thankful Thoughts, Playful Backgrounds, Perfectly Wrapped
Inkt: Night of Navy, Sweet Sugarplum, Crumb Cake
Papier: Cardstock: Whisper White, Sweet Sugarplum, Night of Navy
Embellishments: Linen Thread
Tools: Aqua Painter, Sponge Dauber, Paper Snips
En verder: Stampin'Dimensionals, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette


Vraag {Hier}je nieuwe Stampin Up! catalogus aan!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 27 juni 19.00 uur
 Donderdag 30 juni 19.00 uur (SPECIALE ORDER IVM NIEUWSBRIEFACTIE) 
Maandag 4 juli 19.00 uur

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Er is een manier om met korting je stempels te bestellen: Kom in juni bij ons supergezellige en fijne team en krijg 2 stempelsets naar keuze EXTRA bij de startpakket! Vraag mij gerust om informatie!

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Ben je toe aan iets nieuws en anders?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


6 opmerkingen :

  1. Petra Dijkstra26 juni 2016 om 21:19

    Wat leuk dat je meedoet aan deze challenge. Ik vind dat het je heel goed gelukt is. wat een prachtig kaartje en wat mij betreft helemaal in balans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schitterende kaart! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van je om mee te doen met een challenge.Ik vind je kaart top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldige kaart, Annette top gedaan weer krijg er ook inspiratie van maar kan even niet

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee, wat smaakvol! Heel mooi gemaakt. Het is vol maar zeker niet te druk, omdat alles perfect in verhouding is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chantal Vermeer27 juni 2016 om 10:10

    Collagestempelen en de laagjeskaart samenvoegen, wat een supergoed idee! Het is prachtig geworden. Echt weer een briljante Annette-kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!