zondag 4 oktober 2015

WORKSHOPNIEUWS!

Mijn agenda barst echt bijna uit elkaar, zoveel ideeen heb ik en zoveel wil ik er in verwerken.

Wegstrepen? Ik zou niet weten wat! Het is allemaal VEEL TE LEUK! 

(Ik word hier zo blij van..., valt het op?)



Kortom, de workshopagenda is weer aangevuld! De informatie over de grote Project Life dag in november staat er op EN er zijn diverse andere workshops bijgekomen. Originele workshops die je elders niet vindt en in allerlei uiteenlopende stijlen!

 

Voor een aantal workshops zijn inmiddels nog maar enkele plaatsen beschikbaar. Wacht dus vooral niet te lang met aanmelden!

Je vindt alle informatie in de WORKSHOPAGENDA!

Tot snel!
Annette

*** Kijkkast-oktober-aanbieding: Ontvang GRATIS producten/kadoos bij je bestelling! Lees HIER hoe!***



Spannend, afwisselend, creatief en origineel!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

1 opmerking :

  1. Kelly van der Steen4 oktober 2015 om 18:48

    En ik word van jouw workshops altijd ongelooflijk bij! En dat fijne gevoel blijft altijd nog een poos nasudderen. Heerlijk! Zo veel inspiratie doe ik op! Ik heb meteen weer geboekt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!