dinsdag 22 september 2015

Vintage+inkt+laagjes+technieken=GENIETEN!


Een ruime week geleden was hier de workshop Layered Vintage Cards. Zo geslaagd en gezellig!

De meeste workshopliefhebbers weten inmiddels dat vintage-workshops bij de Kijkkast  altijd goed gevuld zijn met technieken en foefjes. Daar houd ik ZO van! Nou deze workshop zat er flink vol mee!



















Toen ik op mijn Facebookpagina wat Sneak Peeks toonde van deze (toen al volgeboekte) workshop kreeg ik meteen aanvragen om deze workshop ook op locatie te komen doen EN ook kwam de vraag of ik alsjeblieft nog een datum wilde plannen waarop we deze workshop (bij mij thuis) nog een keer gaan doen. Daar heb ik naar geluisterd. ;o))




















Deze workshop is ontstaan doordat ik zag dat je met de Thinlitsset die deze keer centraal staat VEEL meer kunt doen dan het voor-de-hand-liggende.

Ik heb - lekker eigenwijs- deze set op een heel andere manier  benaderd en heb er door diverse bewerkingen en lagen een lekker grungy vintageachtige uitstraling mee bereikt. Een aantal van deze mogelijkheden heb ik uitgewerkt op prachtige vintage kaarten en daar is toen deze workshop uitgerold! En dat pakte nog leuker en mooier uit dan ik had verwacht! De reacties zijn  erg verrast en heel enthousiast!


Het leuke is dat je de Thinlitsset die je tijdens deze workshop op allerlei manieren leert gebruiken ook meteen na afloop mee naar huis mag nemen! Ook is de workshop inclusief uitgebreide cardkits met diverse materialen.



Dit is een leuke workshop voor de stempelaar die nu echt eens met een hoofd vol tips, nieuwe mogelijkheden en technieken, en een heleboel inspiratie (!)  een workshop wil verlaten. De Extra editie van deze Layered Vintage Cards workshop is gepland op zondag 11 oktober! EN er is een extra workshopdag ingevoegd op 24 oktober! In de AGENDA vind je alle informatie! Doe je mee?



Tot snel!
Annette


Stempels en andere producten van een andere kant leren bekijken. Lijkt dat je wel wat?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)












8 opmerkingen :

  1. wat een leuke dingen ;) , het maakt wel nieuwsgierig hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHIT-TE-REND! Ik ben ZO blij dat je deze workshop nog een keer wilt komen geven voor ons groepje! Lijkt me superleerzaam! En zo GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit,zou heel graag er meer van zien ,na de workshop natuurlijk....
    zo jammer dat ik niet dichterbij woon,dit is helemaal mijn ding...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze workshop heb ik gedaan! Echt GEWELDIG!!!!!!!! Een echte topper onder de workshops. Helemaal vol met leuke tips en trucjes! En wat je maakt is echt SUPER!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh these look intriguing can't wait to see the whole thing. Zx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauuuww wat ontzettend MOOI! Ik doe mee! (is er nog een plaatsje vrij?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was een leuke workshop, en ik doe niet eens zo vaak iets met 'vintage'. :) Nu nog even wachten tot ik mijn kaarten kan laten zien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!