woensdag 12 augustus 2015

Weekaanbiedingen, nieuwe spulletjes in aantocht en een feestje!



Er zijn weer leuke dingen bij de Weekly Deals deze keer. Deze  aanbiedingen zijn weer een weekje geldig!

Houd je van een beetje structuur, dan is het embossen van cardstock vast een favoriete techniek. Naar niet alleen kun je structuur aan je basis geven, deze kun je vervolgens ook bijvoorbeeld sponzen om het relief nog meer naar voren te brengen. Maar er is nog heel veel meer mogelijk. Een mooi relief maakt ook een eenvoudig ontwerp net even wat verfijnder en bijzonderder. Ik houd er van. Het Arrows motief is lekker trendy!

Tags, wie kent ze niet. Op kadootjes, op kaartjes, in scrapbooks en op Project Life projecten vind je ze vaak terug.. Leuke labels, liefst in mooie vormen. Met deze pons maak je supersnel van elke strook papier of cardstock van 2 inch breed een prachtig gevormd label. De bovenkant is dan voorzien van een mooi en elegant gegolfd motief. Natuurlijk kun je hier nog heel veel meer mee. Sluitingen, doosjes, kadotasjes, bellybands en minialbums maken bijvoorbeeld! Deze week met maar liefst 25 procent korting: De Scalloped Tag Topper Punch!!!

Natuurlijk zijn er ook deze week weer mooie producten bij om je creaties te versieren. Lint in een prachtige matte zilverkleur, luxueus en apart en prima te strikken (zonder dikke bobbels te maken!) Maar ook leuke Epoxy Stickertjes. Ik gebruik ze vaak voor zelfgemaakte decoraties op kaartjes en in Project Life projecten. Erg leuk en aan te passen aan elke stijl of onderwerp. En heb je ze gezien, die mooie bloemenaccentjes in de nieuwe In-Colorkleuren? Helemaal TE gek! Mooi en fijntjes, en toch opvallend aanwezig zonder te overheersen. Deze Blossom Accents gebruik ik graag bij en op tasjes en doosjes!

En de uitsmijter van deze week is wel deze geweldige stempelset Summer Silhouettes. Mooie bloemen waar je zo ontzettend veel leuke technieken mee kunt doen! Je kunt ze op allerlei manieren combineren met verschillende kleuren maar ook in 1 kleur zijn ze echt heel mooi en krijg je echt het silhouetteeffect. Op een van mijn KIK-projectjes van juli heb ik deze set ook op deze manier gebruikt. (Ja, ze komen er echt aan!)  Wat mij betreft een musthave! Ideaal om deze set op hout te hebben, want zo zijn ze heel makkelijk te gebruiken samen met de Stamp-a-ma-Jig  (te vinden in je catalogus op bladzijde 176) waarmee je de bloemen, steeltjes en takjes perfect op en bij elkaar kunt plaatsen en de mooie strookstempel als achtergrond kunt gebruiken door deze meerdere keren netjes boven elkaar te stempelen. Heel veelzijdig deze set en ook deze is maar liefst 25 procent afgeprijsd deze week...

(Mee-)bestellen:

Mocht je iets van deze deals willen bestellen ( of iets anders natuurlijk) kan dat altijd. Ook kun je gebruik maken van de (mee-)besteldag als je verzendkosten wilt uitsparen. De eerstvolgende is aanstaande maandag en dan kun je tot 18.00 uur je bestelling aan me doorgeven en maak ik het voor je in orde.


Nieuwe spulletjes op komst!




De vorige week kwam deze doos bij me binnen... En nu komen er wel meer dozen binnen maar dit was een bijzondere! En.... gisteren kwam er nog eentje! Helemaal gevuld met spiksplinternieuwe, onovertroffen, superfantastische nieuwe spulletjes die ik heb gepre-orderd uit de komende Herfst-WIntercatalogus!



En tsjongejonge, wat is hij ontzettend gaaf. Ik kon ECHT niet kiezen, en ben mezelf daarom tamelijk te buiten gegaan..... Binnenkort hoop ik jullie dan te kunnen voorzien van wat Sneak Peeks met mijn nieuwe stempels, papiertjes, ponsen, framelits, papiertjes en meer!

Wil je ook zien wat er aan komt? Reserveer dan snel ook een papieren exemplaar van deze catalogus dan ligt hij voor je klaar, of stuur ik hem tegen vergoeding van de onkosten naar je toe. Er is een hele stapel van deze catalogi onderweg!

Feestelijk Open HUIS! KIJKKAST!

Op 5 september zet de KIJKKAST haar deuren wagenwijd open.... Op deze dag heb ik een feestje gepland om de nieuwe Seizoenscatalogus feestelijk te vieren,  waarbij je een heleboel van de nieuwe producten en voorbeelden kunt komen bekijken en natuurlijk kun je dan ook een papieren exemplaar van de catalogus mee nemen. Uiteraard kun je ook zelf een leuke make and take maken en is er iets lekkers en een speciale verrassing voor elke bezoeker. Kortom, een lekker middagje om uitgebreid te genieten van de nieuwe materialen! Maar.... ook als je gewoon eens wilt weten wat stempelen is, wat Stampin'Up! is of als je wel eens wilt weten wat ik zoal doe met al deze spulletjes is het zeker leuk om even aan te wippen. In de agenda vind je alle info. De middag is helemaal gratis maar aanmelden is wel noodzakelijk. Natuurlijk mag je ook iemand meenemen. (graag even melden met hoeveel mensen je komt ivm make and take en verrassing ;o) Je bent van harte welkom!

Tot Snel!
Annette

Dol op stempelen en mooie producten?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!