maandag 4 mei 2015

Nieuws, nieuwe catalogus en Kijkkast Maandactie Mei!

Hee, hallo, daar ben ik weer eens!
Je hebt misschien (dat hoop ik dan ;o) mijn creatieve blogposts een beetje gemist. Dat kan kloppen. Op het moment is het gewoon erg druk bij mij thuis... Ik ben enkele dagen voor Stampin'Up! weggeweest, heb een druk workshopprogramma en leuke stempelactiviteiten buiten de deur en zo zijn we o.a. ook met verschillende plannen bezig, zowel voor mijn Stampin'Up! bezigheden als met een aantal komende grote klussen in ons huis. Dat zal op den duur alles makkelijker maken maar je moet dan meestal eerst door de zure appel ( lees voorwerk, rommel, bouwstof, regelwerk etc) heen. Maar er zit dus volop leuks in de pipeline en ik houd jullie op de hoogte!
Nieuws op komst!
Mei is een maand van veranderingen. We sluiten het loopjaar van de huidige catalogi af met een grote uitverkoop (waarover hieronder meer) maar leven ook al weer toe naar de nieuwe catalogus. De afgelopen week heb ik de nieuwe catalogus al in kunnen zien... Echt, het is ze alweer gelukt...Wat een prachtige collectie komt er weer aan! Verrassend, vernieuwend, schattig, mooi, artistiek... een heleboel van mijn wensen zijn vervuld dus ik verheug me er ENORM op hiermee straks aan de slag te kunnen! De komende weken komen er nieuwe producten aan die wij als demo al kunnen pre-orderen. Je begrijpt dat ik daar al naar uitkijk!;o)  Ook kunnen we binnenkort de nieuwe catalogi bestellen en.....vanaf dat moment aan andere stempelliefhebbers overhandigen of versturen. 
Natuurlijk kan ik er voor zorgen dat jij straks ook zo'n mooie catalogus in je handen hebt. Laat het mij gerust weten, dan zorg ik dat er voor jou ook een exemplaar klaarligt, inclusief een kleine attentie, Ook kan ik de catalogus -tegen vergoeding van de onkosten-  naar je opsturen. Geloof me, je wilt dit exemplaar echt niet missen!
Maandactie Maart

Er is nog een prijs weg te geven van de maandactie van april, en wel de prachtige stempelset Bloom With Hope! Deze is verloot en de gelukkige winnares is geworden:  GERDA VEERMAN! Gerda, de stempelset komt zo snel mogelijk naar je toe! Ik weet zeker dat hij bij jou heel goed gebruikt zal worden ;o) 
Project Life
Ik ben er echt steeds enthousiaster over: Project Life, oftewel Pocket Scrapbooken en het blijkt dat dit voor steeds meer mensen geldt. Het makkelijke combineren van kleuren, en het mixen en matchen van zelfgemaakt met kant en klaar dat bij de Kijkkast met Stampin'Up! producten wordt gedaan, vindt men een schot in de roos!
Voor de spannende Project Life workshopavond van aanstaande donderdagavond 7 mei is een plekje vrijgekomen! (Eventueel is er nog plaats voor 2 personen.) We gaan lekker weer wat foto's verwerken in een persoonlijk, mooi en makkelijk fotoboek!
Het thema voor deze keer is: Grensoverschrijdend werken! En dat "grensoverschrijdend" bedoelen we dan in meerdere opzichten.. :o) Je gebruikt bekende en ook wat meer ongebruikelijke materialen, en wat nieuwe technieken, denkt wel in vakjes, maar toch ook weer niet....en dat alles in combinatie met zowel zelfgemaakte als kant en klare kaartjes. Ook wordt hier zichtbaar hoe je losse onderdelen, in dit geval de kaartjes, nog meer tot een geheel kunt maken. Heel leerzaam en met leuke mogelijkheden en effecten! Er zitten in elke workshop meerdere technieken, handigheden en foefjes verstopt!

Deelname is slechts 11,50 euro! Heb je zin om aan te schuiven, laat het mij dan snel weten per mail.
Nog even alle Project Life- informatie op een rijtje? Je leest er HIER meer over ;o)
Kijkkast-Nieuwsbrief
http://vlotmagazine.nl/wp-content/uploads/2014/03/nieuwsbrief.jpg
Op het moment wordt ook de laatste hand gelegd aan de Kijkkast-Nieuwbrief-nieuwe stijl. Wil je graag bijgepraat worden over het actuele stempelnieuws, nieuwe workshops, tips krijgen, op de hoogte worden gehouden van komend nieuws en genieten van exclusieve kansen en acties, kun je je altijd aanmelden. Dat kan zowel via het contactformulier als via mail annette.elias@quicknet.nl
Kijkkast-Maandactie Mei 
Voor de maand mei hebben we natuurlijk een nieuwe Kijkkast-maandactie. Deze keer krijg je bij je bestelling vanaf 50 euro een pakje superhandige, schoonwerkende, slimme en snelle Stampin'Dimensionals kado
OF
Bij je bestelling vanaf 85 euro krijg je een Assortmenmentspack A4 cardstock kado, naar keuze in de kleuren van de Brights, Subtles, Regals of Naturals!  








Heerlijke basics die bij elke stempelfan welkom zijn!
Tips:
Over bestellingen gesproken, je kunt deze maand nog uit de Lente/Zomercatalogus bestellen. Na 2 juni is het zeker voorbij, maar ook kunnen producten in de loop van deze maand al op gaan raken.
Ook kun je nog steeds uitverkoopproducten bestellen van de retired lijst. Je vindt HIER nogmaals de Retired lijsten. In de laatste kolom is met een kruisje aangegeven welke producten er OP zijn. Zorg dat je regelmatig deze link ververst als je de actuele stand van zaken wilt weten.

Neem gerust contact met me op als je vragen of opmerkingen hebt! Ik help je -zoals altijd- graag!

Jullie horen (lezen) snel weer van mij! Tot dan!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!