zaterdag 19 juli 2014

Poeh, warmpjes! Dan maar een "koel" kaartje!

Gezien het geweldige weer van vandaag en het feit dat we de afgelopen week heerlijk naar het strand zijn geweest hier een door het strand geinspireerd kaartje!

Wederom met de Hardwood stempel maar dan met een grey wash effect, beetje bruin, beetje vergrijsd...Mooi op de wit geemboste ondergrond. Alsof het hout al tijden in het zeewater en op het strand heeft gelegen ...





Foto
De schelpjes daarentegen zijn precies andersom bewerkt, met een white wash en een vleugje kleur. De nieuwe In-Colorkleur Lost Lagoon past er geweldig bij, omdat het dat zeeblauwe, maar ook dat typische vergrijsde heeft.

De ruwe randjes heb ik gemaakt door de randjes met een Aqua Painter iets te bevochtigen en daarna een beetje op te duwen.

Omdat ik wilde dat de subtiele kleurschakeringen  (in het echt mooier dan op de foto) mooi uit zouden komen heb ik het kaartje verder rustig gehouden. Less is more!

Morgen nog een dagje puffen, heerlijk weer om te stempelen!

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Hardwood, Sassy Salutations, By The Seashore, Gorgeous Grunge
Inkt: Sahara Sand. Lost Lagoon, Versamark
Papier: Cardstock Sahara Sand, Whisper White
Decoratie: 3/8 inch Stitched Satin Ribbon Lost Lagoon
Pons: Extra Large Oval
En verder: Paper Snips, Heattool, Stampin'Trimmer, Stampin'Emboss Powder Whisper White, Embossing Buddy, Snail Adhesive, Stampin' Dimensionals, Ink Refill Sahara Sand, Sponge Daubers, Stampin' Spritzer, Aqua Painter

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!