woensdag 23 juli 2014

De weekly Deals van de komende week!



Gezien de aangekondigde dag van rouw vandaag lijkt het me niet gepast nu mijn enthousiasme over deze producten te uiten dus laat ik het hierbij. Ze zijn weer zeer de moeite waard.


Foto: De nieuwe Weekly Deals van deze week. Uit respect laat ik het vandaag hierbij
Verder een kleine aanvulling op de workshopagenda. Blij ben ik met het grote aantal enthousiaste reacties en aanmeldingen. Er zijn twee extra workshops ingevoegd, De Blendabilitiesworkshop en de Kerst-Stamp-A-Stack. Voor meer informatie en beschikbaarheid vraag ik je eventjes te kijken in de agenda, rechtsbovenaan deze pagina is deze te vinden en aan te klikken.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!