zaterdag 20 juli 2024

Vrolijk Kerstfeest, met een nieuwe set! - Christmas in July Marathon-Hop - FMS

 


Vandaag doe ik weer mee met de Christmas In July Marathon Hop van de Stampin'Up! Dreamgirls & Friends! Het is nu weer zaterdag, 11.00 uur, en dat betekent in deze julimaand een kerstkaart! Mijn voornemen was en is het om zoveel mogelijk verschillende materialen en sets te gebruiken, en in verschillende stijlen te werken! 

Na mijn supergrungy vintage kaart is hier juist weer een modernere, strakke kaart, alhoewel hij wel een klassiek thema en kleurpalet heeft!


Een kaart met een clean and simple uitstraling...


.... alhoewel r toch genoeg details en laagjes te zien zijn.

Maar door de lege delen van de kaart houd je het toch rustig!


Ik pakte er weer een prachtige nieuwe set bij, met een de simpele maar doeltreffende naam Kersttijd!

Naast de geweldige nederlandse teksten die prachtig in de labelstansen passen, kun je ook de afbeeldingen bijna allemaal uitstansen. Dat geeft superleuke mogelijkheden! Ook kun je de gestempelde en gestanste onderdelen heel leuk gebruiken als kleine embellishment in combinatie met allerlei andere sets. Zo haal je extra veel uit de set!

Deze set staat niet in een catalogus, het is een Online Only set!


Maar ook met alleen deze set kun je helemaal los gaan! Hier werkte ik vanuit de rechterbenedenhoek. Om het grote witte label extra mooi te laten afsteken heb ik het paneel er onder een beetje gekleurd met inkt en een Blending Brush. Daarna plaatste ik de beide labels er op, waarop ik de teksten had gestempeld. De witte tekst op het rode label is geheatembossed.

Met de losse woorden uit de set kun je echt allerlei leuke teksten samenstellen!


Daarna plaatste ik de takjes, blaadjes, besjes en sterretjes die ik had gestempeld en gestanst, er omheen.

De set Kersttijd is een two-step stempelset, dat wil zeggen dat ik met twee aparte stempels de lijntjes, en de gekleurde binnenkant heb gestempeld. Zo heb je ze dus supersnel ingekleurd.

De Indeling komt van deze toffe schets van Freshly Made Sketches. Zoals je ziet heb ik mijn kaart een kwartslag gedraaid.

Om net de witheid wat te breken bracht ik wat rode spettertjes aan met de Stampin'Write Marker.

Hier en daar bracht ik wat witte sequins aan. Die vallen bijna niet op maar geven net even dat subtiele accentje en dat zachte glansje. Dat maakt het nou net af!

Ook de kleuren van de Color Hues challenge, rood en groen, waren helemaal in mijn straatje, en zoals je ziet kon ik ook meedoen met de uitdaging van Addicted To Stamps and More, want daar wilden ze deze week kerstkaarten zien! Dat zelfde geldt voor TGIF Challenges! Soms komt dat toevallig allemaal zo uit!

Dit was mijn kerstkaart van vandaag, maar er is natuurlijk meer kerstigs te zien!

Wil je nu ook graag zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze Christmas In July Marathon Hop, kijk dan vandaag, en hop door, via mijn facebookpagina!

Hoe vind je deze stijl? Houd jij meer van clean en modern, of mag het voor jou ook best een beetje rustiek en vintage zijn?
Ik weet nu al dat ik met deze set alle kanten op kan. De volgende keer ga ik hem weer op een heel andere manier gebruiken! De sets waarbij je dat kunt doen, vind ik het allerfijnst!

Mocht je vragen hebben, of interesse in de gebruikte materialen, neem dan gerust contact op. Ik help je met alle plezier. Alle producten zijn via de Kijkkast te bestellen! En elke maandagavond, ook aanstaande maandag dus, doe ik een meebestelling. Maar op je gemakje Online Bestellen kan natuurlijk 24/7 en dan wordt het direct vanaf het magazijn bij je thuis bezorgd! 

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Kersttijd (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Garden Green, Real Red, Thick Basic White
Inkt: Black Memento, Real Red, Garden Green, Old Olive, Basic Beige, Versamark
Dies: Kersttijdstansen(Iconic Imagery Dies) (Online Only)
Embellishments: Zelfklevende Pailletten in drie kleuren, Embossingpowder White
Stampin'Write Marker Real Red
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes



P.s. Wat leuk! Met deze kaart won ik de challenge bij TGIF! Wat een verrassing!




Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 22 juli 19.00 uur
Maandag 29 juli 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info



















10 opmerkingen :

  1. Your foliage and sentiment are beautifully arranged! It's a lovely Christmas card and fits all the challenges well. Thanks for joining us at Color Hues!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty card! I love the layers of greenery and the fun font of the sentiment. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your sense of balance and color makes for a very striking Christmas card. So happy you chose to join us at Color Hues.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a beautiful card Annette! I love all the different layers and the traditional colours! So stunning for Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I think I'm ready for holiday cards and this is such a beauty! Love all the layered foliage. So glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty Christmas card. I'm loving the use of the traditional Christmas items and colors, as well as the different layers on your card. Thanks for joining us at Addicted to Stamps and More!

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a lovely card - I love your composition of all the elements. Thanks for sharing with us at Addicted to Stamps and More

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card!! Thank you for playing along with TGIFC482 this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful holiday card! Love the design and fabulous layers! Thank you for playing along with us over at Color Hues Color Challenge! - Sheri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tracey McNeely30 juli 2024 om 04:28

    Lovely design for the holidays. Thank you so much for sharing with us at the Color Hues!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!