maandag 15 juli 2024

Fijne verjaardag met Citrus Blooms - Geen Verjaardag Zonder Kaartje - FMS


Het is altijd leuk om een passende verjaardagskaart te sturen, passend bij de jarige, of bijvoorbeeld passend in het jaargetijde!

En in deze zomermaanden is zo'n fruitige kaart natuurlijk helemaal op zijn plaats! De kleuren van de sinaasappels zijn heerlijk fris en helder! Daar krijg je een blij gevoel van!

Ik pakte er de set Citrus Blooms weer bij. Het is zo'n mooie set om mee te werken!


De kleinste van de twee grote sinaasappel afbeeldingen stempelde ik twee keer, en kleurde deze in met Stampin Blends. Vervolgens stanste ik ze uit.

Door de afbeeldingen overlappend op elkaar te plakken krijg je een extra mooi vol effect.

Onder de afbeeldingen zit een witte banner, om extra contrast te krijgen.

De bannerstans zit bij deze set Nested Essentials dies. Een set die ik ontzettend vaak gebruik!


Onder de afbeeldingen stak ik takjes die ik stanste uit cardstock. De stansjes zitten in de Citrus Blooms set.

In de afbeeldingen komen ook bloesems voor, en hierbij stanste ik ook nog een aantal extra bloesembloempjes. Ook deze gaf ik allemaal een beetje kleur met de Stampin'Blends en in de hartjes plakte ik mooie glimmersteentjes die goed in het kleurschema passen.

Door alle onderdeeltjes kun je met de set lekker veel varieren! Ideaal vind ik dat!

De achtergrond bestaat uit drie stroken Designpapier, in verschillende breedtes.

Het idee voor deze indeling haalde ik van deze Challenge van Freshly Made Sketches.

Ik moet zeggen dat ik het een mooie sketch vind! En door drie dessins te kiezen in dezelfde kleurstelling, blijft het toch vrij rustig!

De printjes komen uit dit pak 6x6 inch Neutral DSP. Je hebt dergelijke pakken in elke kleurenfamilie van Stampin'Up! en ook in de In Colors. Ik vind ze ideaal! Het past immers overal bij!


Het oranje en groen tegenover het grijs, steekt prachtig bij elkaar af!

De aanleiding voor het thema en de kleuren is de juli-Challenge in de nieuwe supergezellige facebookgroep die ik heb geopend helemaal in het teken van verjaardagskaarten! De naam van de groep is dan ook:


In deze facebookgroep willen we het maken, het versturen EN het ontvangen van gezellige verjaardagspost in ere herstellen! Niets kan immers een handgemaakte, persoonlijke verjaardagskaart vervangen. Zonder kaartje is een verjaardag niet compleet!

We hebben een verjaardagslijst, we delen tips en ideeen, en we hebben elke maand een challenge!
En wie weet komt er nog meer leuks voorbij.... Dat blijft nog een verrassing!
Bij deze nodig ik ook jou van harte uit om bij deze groep te komen. Meedoen met de activiteiten is het leukst, maar gewoon meekijken mag ook! Iedereen kan en mag lid worden!

UITNODIGING!

Kom je er bij?

Klik HIER om de groep te vinden, en je aan te melden. Je bent van harte welkom!! 

De tekst komt uit de set Echt iets Bijzonders, en heb ik in het wit geheat-embossed op Pumpkin Pie cardstock. En dan is ie klaar!

Een kaart met lekker veel contrasten is het geworden. Niet alleen qua kleuren, maar ook het contrast van strakke lijnen tegenover natuurlijke vormen, van vlakte met gelaagdheid, en van koel met warm.

Door de kleurstelling is het ook best een stijlvolle kaart, vind je ook niet? Dat donkergrijs is eigenlijk heel mooi terwijl ik het niet zo vaak pak. Reminder voor mezelf: Toch eens vaker deze kleur gaan gebruiken, zeker in combinatie met kleur!

Naar welke jarige zal ik deze kaart gaan sturen?

Edit: Met deze kaart werd ik deze keer Queen of Clean bij Freshly made Sketches, met een mooi jurycommentaar! Wat leuk!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Citrus Blooms, Echt iets Bijzonders (tekst)
Papier: Cardstock: Basic White, Pumpkin Pie, Basic Gray, Los Lagoon
             DSP: 6x6 Neutrals DSP
Inkt: Memento Black, Versamark
Dies: Citrus Blooms Dies, Nested Essentials Dies
Stampin'Blends: Pumpkin Pie, Peach Pie, Lemon Lolly, Lost Lagoon,Soft Sea Foam
Embellishments: Embossingpowder White, 2024-2026 In Color Shimmer Gems
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Paper Trimmer, Paper Snips

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 15 juli 19.00 uur
Maandag 22 juli 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info







2 opmerkingen :

  1. You have created such a spectacular grouping of the oranges and greens. They are beautifully colored and are lovely together. I love the neutral patterns behind it. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an amazing combination of citrus and greeneries, so striking! Thanks so much for joining us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!