zondag 14 juli 2024

Overdaad voor de jarige- Met Attention Shoppers #GDP

 


Vandaag heb ik een lekker vrolijke kaart voor jullie!


Ik zag namelijk deze leuke kleurenchallenge van Global Design Project voorbij komen! Een leuke kleurcombinatie waar ik iets mee wilde doen!

Sinds een poosje is Global Design Project op facebook te vinden, dus niet meer op een blog. 
Altijd leuk om aan hun leuke challenges mee te doen!


Het leek me leuk de challenge te combineren met het leuke winkelwagentje, en aangezien ik er een verjaardagskaart van wilde maken vulde ik het karretje met een overdaad aan taart en bloemen. Lekker over de top, haha!


Met de set Attention Shoppers kun je zo veel leuks doen! De stempels en stansen zijn geweldig!


Ik stempelde de afbeeldingen, kleurde ze in met Stampin'Blends in de kleuren van de challenge, en stanste ze uit. Door te stempelen op Very Vanilla cardstock krijg je meteen een bepaalde zachte sfeer.

Achter het wagentje kwam een mooi paneel met sierrand, die ik uitstanste met de Radiating Stitches dies. Deze prachtige stansen zijn te vinden in de Online Only afdeling van de webwinkel. Bovenaan de rechthoek kon ik mooi mijn verjaardagsfelicitatie stempelen.



Op de achtergrond kwam een mooi ruitjespapiertje in bijpassende kleur. Deze komt uit het nieuwe Fijne Tijden/Iconic Celebrations DSP!

Door de randjes een beetje te beinkten met Pretty in Pink inkt en een Blending Brush, trekt het alle kleuren van de kaart weer naar elkaar toe. Ook het lint is dezelfde kleur roze.


Kleine details maken het net even af, vind je ook niet? Hier gebruikte ik op de wielen mooie textured dots die perfect bij het kleurschema passen en door het metaal mooi bij de winkelwagen.


De bloemen en de kaarsvlammetjes gaf ik een glanslaagje met de Wink of Stella Glitterbrush. Ook de glimmende sequins glitteren mooi. Alles bij elkaar vormt het een kloppend geheel.


We kennen allemaal wel zo'n leuke vriendin of familielid die dol is op alles wat bij verjaardagen hoort. Dat is nu echt de persoon bij wie deze kaart past!

Maar ook het maken was weer superleuk om te doen! Mooie kleurtjes, gezellige papiertjes en een superleuke set van stempels en stansen maken het een plezier om aan de stempel te gaan!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Attention Shoppers
Papier: Cardstock: Basic Beige, Pecan pie
            DSP: Fijne Tijden/Iconic Celebrations DSP (Online Only)
Inkt: Pecan Pie, Pretty in Pink, Basic Beige
Dies:Attention Shoppers Dies, Radiating Stitches Dies (Online Only)
Stampin'Blends:Pretty in Pink, Pecan Pie, Ivory
Embellishmets: Adhesive Backed Textured Dots, Bordered Ribbon Pretty in Pink, Neutrals Adhesive Backed Sequins, Wink of Stella Glitterbrush
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Tot snel!

Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 15 juli 19.00 uur
Maandag 22 juli 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info








Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!