woensdag 3 juli 2024

Vintage kerstkaart "Good Tidings"- Christmas in July Marathon-Hop

 Ook vandaag doe ik weer mee met de "Christmas in July" facebookhop van de Stampin'Up! Dreamgirls  & Friends! We doen gedurende de hele maand juli een marathon, en ik doe dus elke woensdag en zaterdag mee, nadat we op 1 juli samen gestart zijn!


Helemaal niet erg om al een begin te maken met mijn voorraad kerstkaarten! Heb geeft me meteen de kans om met mooie nieuwe producten te werken!

Deze keer maakte ik er een grungy vintagekaart mee!


Met deze prachtige nieuwe set maakte ik de nostalgische slee, krans en groendecoratie, en ook het kleine vogeltje! Met de stansen kon ik alles makkelijk uitstansen, en ook zitten er volop extraatjes bij om alle afbeeldingen extra aan te kleden. Deze set is sinds vandaag verkrijgbaar in het Online Only aanbod!


Ben je benieuwd wat er allemaal bij gekomen is? Je kunt HIER alle Online Only producten bekijken EN bestellen! Wat is er veel moois he!


De prachtige slee kleurde ik in met Stampin'Blends met een techniek waardoor deze op echt hout lijkt. Deze techniek zal ik de komende maand uitleggen in de Kijkkast VIP Lounge! Kijk je mee?


Op de slee hing ik een mooie krans waarin ik een prachtig kerstvogeltje plaatste. Door hoogteverschillen aan te brengen krijg je een heel realistisch effect!

Ook hier gebruikte ik weer Stampin'Blends in passende kleuren.


Door wat sierlijk groen toe te voegen en een warrige strik van Bakers Twine, maakte ik de compositie af. Alles deed ik in gedekte tinten, met een vleugje Shabby Chic.


De shabby stijl kwam natuurlijk ook in mijn achtergrond terug. Een inktige achtergrond in de Smooch techniek zette meteen de toon. Daaroverheen plakte ik enkele stroken designpapier, die ik er goed bij vond passen. Door hier en daar te scheuren krijg je een lekker "ruig"effect!


Deze printjes komen uit dit nieuwe Fijne Tijden DSP, en dit is zoals je ziet helemaal gericht op allerlei leuke momenten in het najaar. De afbeeldingen zijn knus, en de kleuren een beetje gedekt en warm. Erg gaaf! 

Ook dit papier kun je met ingang van vandaag HIER in de afdeling Online Only producten vinden!


Op de gescheurde stroken kwam een strook van dit gave gestippelde sierband, dat ik hier achterstevoren gebruikte omdat er in het DSP al stipjes zaten, en ik dit hier net iets beter vond passen. Ideaal toch, 1 lintje, twee stijlen! En je raadt het al, ook dit lint kun je HIER in de afdeling Online Only producten vinden! 



Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze Christmas In July Marathon Hop, kijk dan vandaag:, en hop door, via mijn facebookpagina!

Mocht je vragen hebben, of interesse in de gebruikte materialen, neem dan gerust contact op. Ik help je met alle plezier. Alle producten zijn via de Kijkkast te bestellen! En elke maandagavond, ook vanavond dus, doe ik een meebestelling. Maar op je gemakje Online Bestellen kan natuurlijk 24/7 en dan wordt het direct vanaf het magazijn bij je thuis bezorgd! 

Tsjonge, wat heb ik een plezier gehad van het maken van deze kaart. Hij was nog snel klaar ook! Misschien lijkt dat niet zo, maar het is echt zo! Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Sophisticated Sled (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic Beige, Basic Black
             DSP: Fijne Tijden DSP (Online Only)
Inkt: Memento Black, Mossy Meadow, Pecan Pie, Misty Moonlight, Cajun Craze
Dies: Sophisticated Sled Does (Online Only)
Stampin'Blends: Pecan Pie, Cajun Craze, Cherry Cobbler,Old Olive, Gray Granite, Lemon Lolly
Embellishments: Gestippelde Sierband (Online Only), Linnen Draad in Natuurtinten (Binnekort verkrijgbaar)
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Stampin'Spritzer, Heat Tool

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 8 juli 19.00 uur
Maandag 15 juli 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!