donderdag 29 februari 2024

Zoete blije meloentjeskaart - Laatste dag Sale-A-Bration!

En dan is het 29 februari, en is het alweer de laatste dag van de Sale-A-Bration, dus...


....de laatste dag waarop je kunt genieten van al die gratis Sale-A-Brationkadoos, die je kunt uitkiezen bij je bestelling vanaf 60 euro...


En... de laatste dag waarop je met een extra bonus je Startpakket kunt aanschaffen, je kunt kiezen tussen de geweldige glazen werkplaat met toebehoren twv 74 euro, of een extra producttegoed twv 39 euro.
Je leest HIER alles over dit Startpakket!

Vandaag doe ik om 19.00 uur een laatste meebestelling, maar natuurlijk kun je ook via mijn ONLINE WINKEL nog van deze Sale-A-Brationbuitenkansjes genieten!


Vandaag heb ik nog even een vrolijke kaart voor jullie klaar staan, die ik maakte met enkele van die leuke Sale-A-Brationkadoos!

De set Watercolor Melon is zo ontzettend leuk, fris en fruitig! De watercolorlook van de afbeeldingen maakt hem NOG leuker! Je kunt deze set alleen vandaag nog gratis uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!

 Ik had nog een ideetje in mijn hoofd met deze set, en dat wilde ik graag nog even laten zien.

Al eerste koos ik voor heel lichte pastelkleurtjes! Bubble Bath samen met  Lemon Lime Twist.
Dat maakt de set lekker zoetig en schattig!


En daarnaast gaf ik ze schattige gezichtjes, waardoor de twee meloenstukken meteen een persoonlijkheid krijgen. Wat een olijkerds he?

De gezichtjesstempels en de tekst (die ik een beetje verbouwde) komen uit de set Bee my Valentine.


Samen meteen grote meloen, wat blaadjes en de tekst kwamen ze op een label dat ik uitstanste met een van mijn favoriete stanssets, de Something Fancy Dies.



De achtergrond maakte ik van twee verschillende designpapiertjes in dezelfde kleurtjes.


Het roze streepjespapier komt uit het Subtles 6x6 SP, en de groene ruitjes komen uit het Glorious Gingham 6 x 6 SP


Het Designpapier scheurde ik schuin weg waardoor er delen van de geemboste ondergrond zichtbaar worden.


Hiervoor gebruikte ik je Stripes & Splatters embossingfolder, in dit geval de splatters. Deze twee embossingfolders zijn samen 1 set. Je kunt ze vinden in de jaarcatalogus, maar vandaag kun je ze ook nog uitkiezen als Sale-A_Brationkado bij een bestelling vanaf 60 euro. En ja, je krijgt dan beide embossingfolders! 


Met de Wink of Stella Glitterbrush kregen de vruchtvleesstukjes van de meloentjes een mooi glimlaagje. Als je heel goed kijkt kun je dat op deze foto zien, maar in het echt is het effect veel opvallender hoor!


Wat mooie dots, en een zwierige strik, uiteraard weer in bijpassende kleurtjes, maken het helemaal af.

Gewoon een fris, fruitig, blij en grappig kaartje, om iemand even een glimlach te bezorgen!
Wat weer leuk om te maken!

Ga jij deze fruitige meloen-set nog aan je collectie toevoegen? Of heb je hem al? Alleen vandaag kun je Sale-A-Brationkadoos kiezen. 

Laat je het mij weten als je vragen hebt of als ik je ergens mee kan helpen? Je mag mij altijd een PB of EMAIL sturen. Ik help je met alle plezier!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Watercolor Melon (SAB), Bee My Valentine
Papier: Cardstock: Basic White, Bubble Bath, Smoky Slate, Lemon Lime Twist,
             DSP: Subtles DSP, Glorious Gingham DSP
Inkt:Bubble Bath, Lemon Lime Twist, Smoky Slate, Black Memento
Dies: Something Fancy Dies
Pons:Modern Ovaalpons
Embossingfolder: Stripes & Splatters 3d Embossingfolders (tijdelijk ook als SAB)
Embellishments: Ribbon Duo Combo Pack, Rainbow Adhesive Backed Dots, Wink of Stella Glitterbrush
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Paper Snips, Take Your Pick Tool






Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Donderdag 29 februari 19.00 uur
Maandag 4 maart 19.00 uur


Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kadootje als dank!
In Februari krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode RWB2SV2U
gratis een pakje pastel Glanssteentjes  twv 9,75


Van 4 januari t/m 29 februari: Sale-A-Bration!
De feestperiode met heel veel gratis kadoos, lees er HIER alles over!



Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
en ontvang tijdelijk deze geweldige 
Glaswerkplaat met toebehoren twv 74 euro GRATIS!
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!