zondag 4 februari 2024

Geniet van vandaag, met Blueberry Bunches

Vandaag nam ik even een momentje om een UFO'tje op te pakken.


Een UFO is een Un Finished Object, oftewel een onafgemaakt project!

Het lag in losse onderdelen al een paar dagen klaar op mijn stempeltafel.

Voordeel is, dat als alles al klaar ligt, je met zo'n projectje in no time klaar bent!


Ik was namelijk aan de slag gegaan met deze nieuwe set Blueberry Bunches! Mij trokken de tekenwijze, en de eenvoud van deze stempels enorm aan! 

Daarbij vind ik blauwe bessen heerlijk! Regelmatig eet ik ze in mijn bakje yoghurt als ontbijt. Als je er op bijt knappen ze uit elkaar. Het zijn echt bijzondere besjes!

Juist die realistische look, en het feit dat ze heerlijk in te kleuren zijn, maakte dat ik de set wilde hebben! Hij is voor zoveel momenten te gebruiken!


Deze keer kleurde ik ze in met Stampin'Blends in de kleuren Starry Sky, Balmy Blue, Granny Apple Green en Old Olive! Net echt!


Het leek me leuk er nog iets extra's mee te doen, dus ik voorzag alle blauwe bessen van een glanslaagje met behulp van onze Fine Tip Glue Pen! Op deze foto zie je hoe mooi ze hiervan gaan glanzen.

Je zou er zo in bijten!


Ik besloot er een mooi stukje designpapier bij te zoeken.



Dit werd hem, een mooi printje in blauw, uit het pak Lighter Than Air DSP!



Ik matte het schuin over een stuk Starry Sky cardstock, en in de benedenhoek stempelde ik een tekst in die zelfde kleur!


Deze leuke tekst komt uit de set Wensen Uit het Hart! Dit is een Sale-A-Brationkado, dat je nu uit kunt kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!

Je kunt alle gratis te verdienen Sale-A-Brationproducten >>>HIER<<< bekijken!


De beide takjes kwamen op twee bannertjes in Basic White en Starry Sky Cardstock. Deze stanste ik uit met de Nested Essentials Dies. Bovenaan werkte ik het af met een strikje, gemaakt met perfect bijpassend Bakers Twine! 

Als je heel goed kijkt zie je hier en daar kleine stukjes uitsteken van de structuur stempel die ik er onder gebruikte. Dit zorgt voor wat extra contrast en maakt het net iets interessanter om naar te kijken.


Hiervoor gebruikte ik een stoere stempel uit de set Of Art & Texture. Dit is een set uit onze Online Only afdeling. Je vindt deze dus niet in een catalogus terug, alleen online. Namelijk >>>HIER<<<
Deze is uiteraard wel met een gewone meebestelling mee te bestellen.

Ik vind het een heerlijk bruikbare stempelset, waar ik tot nu toe al heel veel plezier van gehad heb! Echt zo'n basic! Ideaal! Deze keer gebruikte ik de afbeelding rechtsonderaan.


Je kunt wel zien dat ik deze schets van Global Design Project gebruikt heb voor de lay out van mijn kaart! Echt een leuke, bruikbare, makkelijke schets!

Leuk ook, om weer aan een challenge mee te kunnen doen!


Een heerlijk fris geheel zo, ik ben er blij mee. En hopelijk is de ontvanger dat ook!
Klaar om op te sturen!

Mocht je vragen hebben over deze kaart, laat het mij dan gerust weten, ik help je graag! 

Alle gebruikte materialen zijn natuurlijk bij de Kijkkast te bestellen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Blueberry Bunches, Wensen uit het Hart (SAB), Of Art & Texture (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Starry Sky, Thick Basic White    
             DSP: Lighter than Air DSP
Inkt: Memento Black, Starry Sky
Dies: Nested Essentials Dies
Stampin'Blends: Starry Sky, Balmy Blue, Granny Apple Green, Old Olive
Embellishments: 2022-2024 In Color Bakers Twine Pack, Fine Tip Glue Pen

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 5 februari 19.00 uur
Maandag 12 februari 19.00 uur


Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kadootje als dank!
In Februari krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode RWB2SV2U
gratis een pakje pastel Glanssteentjes  twv 9,75


Van 4 januari t/m 29 februari: Sale-A-Bration!
De feestperiode met heel veel gratis kadoos, lees er HIER alles over!



Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
en ontvang tijdelijk deze geweldige 
Glaswerkplaat met toebehoren twv 74 euro GRATIS!
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!