donderdag 1 februari 2024

Het Kijkkast-nieuws van Februari!


En dan is het al weer februari! Ik neem jullie snel mee in al het nieuws dat deze maand te vertellen is!


De Sale-A-Bration is al weer halverwege! Nog steeds, tot en met 29 februari nog, kun je bij elke 60 euro een kado uitkiezen, of een extra groot Sale-A-Brationkado bij een bestelling vanaf 120 euro. Je vindt deze items in het folder dat je via de link aan de rechterzijde van dit blog kunt bekijken.


Maarrr.... met ingang van vandaag zijn er EXTRA items aan de selectie Sale-A-Brationkadoos toegevoegd! Nog meer leuks om uit te kiezen, en wat een prachtige, luxe kadoos he!


Maar ook is het nog steeds mogelijk om deze prachtige glas werkplaat met toebehoren als extra kado te krijgen bij aanschaf van het startpakket! Deze wil je ECHT niet missen! Ik heb deze set zelf ook, en ben er elke dag blij mee! Ideaal!



Als je meer over deze actie, en over de Sale-A-Bration wilt weten, kijk dan eens HIER nog eens!


En natuurlijk krijg je ook, net als elke maand, een bedankje van de Kijkkast bij je bestelling. Deze keer koos ik voor de maand februari een set prachtig luxe regenboogglanssteentjes in pasteltinten die je kado krijgt bij een bestelling vanaf 95 EN bij gebruik van de hostcode van deze maand: RWB2SV2U dus vergeet niet de hostcode toe te passen!


Nog meer leuk nieuws, er is weer een nieuwe KIT uitgekomen, en nog een hele leuke ook! Birthday Sparkle!


Op de Stampin'Up! Website wordt hij zo omschreven: Maak glinsterende verjaardagskaarten en cadeaulabels met de creatieve set Birthday Sparkle! De set bevat zes kaarten en zes cadeaulabels. Je maakt de projecten met behulp van de inbegrepen stempelset, de voorgestanste papierfiguren en het touw. Andere leuke onderdelen van de set zijn glitterstickers, houten prikkers, bijpassende enveloppen en elementen van goudfolie! Je hebt snel een project voor iemand klaar, of maak gelijk een hele stapel waar je de rest van het jaar gebruik van kunt maken. Hoe je het ook aanpakt, het resultaat is een bijzondere papiercreatie waar de ontvanger beslist van zal stralen! 

Kijk eens hoe veel mooie onderdelen, wat een gave kleurcombinatie, en wat een leuke stempels houd je er aan over!
Tip: Heb je een themafeestje, voeg je met heel weinig moeite wat kleuraccenten toe die matchen bij je thema! De set kost slechts 28 euro, en dan krijg je ALLES wat op de afbeelding staat!


Ook is het bij de Kijkkast weer heerlijk bedrijvig met workshops, de afgelopen weken mocht ik er al een aantal geven en ook voor de komende maanden staat er werkelijk van alles op het programma, voor ieder wat wils! Check snel de agenda om je plaatsje te reserveren, want enkele workshops zijn al bijna vol geboekt! Je vindt alle activiteiten HIER!

Aanstaande vrijdag, morgen dus, ga ik trouwens ook LIVE op de Kijkkast Facebookpagina! Kom je ook gezellig kijken? We starten om 14.00 uur!


Als je demo bent heb je bepaalde voordelen, waarvan de mogelijkheid tot preorderen er zeker eentje is. We mogen deze maand namelijk preorderen uit de nieuwe Online Only producten die er volgende maand aankomen! 


Ohhhhhh ik was echt helemaal enthousiast toen ik de nieuwe items vanmorgen bekeek! Natuurlijk ga ik je daar in de loop van de komende weken meer over vertellen, maar als je goed naar bovenstaande afbeelding kijkt zie je al wat sneak peeks! πŸ˜‰

Al die leuke dingen maken het leven een stuk leuker! Het was hier weer even een pittige maand in de privesfeer, met verlies en zorgen. De zorgtaken voor mijn ouders zijn er ook nog steeds volop, ik ben er dagelijks, maar als ik even tijd heb, ga ik heerlijk met mijn stempelspulletjes aan de slag! Zo fijn! Wat is het toch heerlijk als je in je hobby, je passie zo veel plezier, ontspanning en voldoening vindt. En hoe fijn is het om te horen dat jullie er blij mee zijn!

Dat was het nieuws voor deze maand, mocht er meer nieuws zijn horen jullie dat natuurlijk direct!
Heb je vragen, mag je ALTIJD even contact opnemen, ik help met alle plezier!

Komend weekend komen er weer wat blogposts met kaarten aan hoor, en morgen zie ik jullie graag bij de Kijkkast Live op mijn Kijkkast Facebookpagina! Zie ik je daar? Of hier? Gezellig!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 5 februari 19.00 uur
Maandag 12 februari 19.00 uur


Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kadootje als dank!
In Februari krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode RWB2SV2U
gratis een pakje pastel Glanssteentjes  twv 9,75


Van 4 januari t/m 29 februari: Sale-A-Bration!
De feestperiode met heel veel gratis kadoos, lees er HIER alles over!



Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
en ontvang tijdelijk deze geweldige 
Glaswerkplaat met toebehoren twv 74 euro GRATIS!
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!