dinsdag 6 februari 2024

Hello There, met Softly Sophisticated

Vanmiddag heb ik weer eens een lekker mix-kaartje om te laten zien!


We maakten het vorige week tijdens een gezellige verrassingsworkshop! Het was reuze gezellig!

Heb je trouwens gezien dat er nog twee Verrassingsworkshop (en nog heel veel andere leuke stempelactiviteiten) in de workshopagenda staan?


Bij deze kaart gingen we onder andere enkele van de Sale-A-Brationitems gebruiken. Deze actieperiode duurt nog tot 29 februari!


Zo gebruikten we onder andere deze prachtige Softly Sophisticated Bundel. Deze bestaat uit een stempelset EN een prachtige bijpassende embossingfolder!

Deze set van twee zijn samen een Sale-A-Brationkado dat je gratis mag uitkiezen bij een bestelling vanaf 120 euro. Uiteraard zolang de voorraad strekt, en tot uiterlijk 29 februari!


De stempelset is een Two step stempelset. Dit wil zeggen dat je in twee stappen de afbeeldingen stempelt. In dit geval waren dat als eerste de takjes en blaadjes die ik deze keer in het zwart stempelde, en vervolgens de bloemen die ik in het heldere kleurtje Tahitian Tide afdrukte!

Zo stempelde ik enkele bloemen, en knipte deze vervolgens uit.


Met behulp van de nieuwe Perennial Postage Dies maakte ik er een postzegel-achtig schilderijtje van!


De ene bloem kwam op het schilderijtje, op een achtergrond die ik had bewerkt met de Softly Sophisticated embossingfolder. Wat een prachtig fijntjes uitgevoerd motief, met die kleine dotjes!

De andere twee bloemen verwerkte ik ACHTER het "schilderijtje"voor een leuk, verrassend effect! Dit onderbreekt lekker de strakke lijnen. Als decoratie voegde ik wat gouden sequins toe.


Ik vond het leuk om het gemaakte ornament verhoogd op de kaart te plakken, op een rustige witte strook, waardoor alles mooi helder uitkomt.


Dat goud van de sequins , en die strakke lijnen waar ik zonet over sprak, zien we terug in het prachtige achtergrondpapier!


Dit is het Most Adored Specialty Designer Series Paper! Ook dit schitterende papier is een Sale-A-Brationkado! Deze mag je uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!

De ene zijde van het papier is uitgevoerd in lieve rood-roze motieven, de andere zijde is voorzien van prachtige gouden prints! 


En aangezien deze zijde verder geen kleur heeft, kun je daar, als je dat wilt, zelf kleur bij combineren, of zelfs aan toevoegen. Zo deed ik hier dus ook, ik heb het papier gekleurd met Tahitian Tide inkt en een Blending Brush.

Ik vind dit zo'n sjieke combinatie, dat aquablauw met goud, en zwart!


Om het paneel wikkelde ik tenslotte een stuk van het prachtige Metallic Woven Ribbon, in diezelfde kleur Tahitian Tide!

Tahitian Tide 2022-2024  is trouwens een In Color kleur, die nog tot eind mei in de collectie zit. In Colors zijn immers tijdelijke aanvullende trendkleuren die de vaste kleurencollectie aanvullen.

 * Tip! Misschien handig om je er op te wijzen dat straks in de laatste loopmaanden deze kleuren niet meer worden aangevuld in het magazijn, en dus snel uitverkocht zullen zijn, en dat het daardoor nu of heel binnenkort wellicht een goed moment is om te zorgen dat je je inkten, cardstocks, refills ed op voorraad hebt, zodat je er nog heel lang mee voort kunt!*



Zo zie je maar weer dat je al die mooie items steeds naar eigen idee met elkaar kunt mixen en matchen. Ik heb die middag mijn workshopgasten uiteenlopende voorbeelden laten zien met dezelfde Softly Sophisticated Bundel. Ze waren enorm verrast dat je met een set zoveel totaal verschillende projecten kunt maken.Van vintage tot modern, van naturel tot knalkleurtjes, en zo nog veel meer!

Dat vind ik persoonlijk een van de allerleukste eigenschappen van de Stampin'Up! materialen. Door de kleurcoordinatie van inkten, papier, cardstock en embellishments, en de veelzijdigheid van alle items, kun je er eindeloos je creatieve ei in kwijt, en verveelt het nooit! Wat bof ik toch met deze fantastische hobby, en deze heerlijke materialen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Softly Sophisticated (SAB-Bundel)
Papier: Cardstock: Basic White, Tahitian Tide, Basic Black, Thick Basic White
            DSP: Most Adored Specialty Designer Series Paper (SAB)
Inkt:Tahitian Tide, Black Memento
Embossingfolder: Softly Sophisticated 3D Embossingfolder (SAB-Bundel)
Dies: Perennial Postage Dies
Embellishments: Metallic Woven Ribbon Tahitian Tide, Neutrals Adhesive Backed Sequins/Zelfklevende Pailletten in neutrale kleuren.
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Paper Snips, Take Your Pick Tool

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 12 februari 19.00 uur
Maandag 19 februari 19.00 uur


Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kadootje als dank!
In Februari krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode RWB2SV2U
gratis een pakje pastel Glanssteentjes  twv 9,75


Van 4 januari t/m 29 februari: Sale-A-Bration!
De feestperiode met heel veel gratis kadoos, lees er HIER alles over!



Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
en ontvang tijdelijk deze geweldige 
Glaswerkplaat met toebehoren twv 74 euro GRATIS!
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!