woensdag 7 februari 2024

En dan is hij twee-en-twintig.....


En dan breekt de dag aan, dat dat kleine, intens schattige blonde jongetje van toen, ineens een man van 22 is geworden. Vandaag is onze jongste jarig!


Ik besloot een passende kaart voor hem te maken, met enkele van zijn grote passies daar in verwerkt... Reizen, en fotografie!


Het moest dus een stoere, vooral niet tuttige, kaart worden! Stoere stempels dus, en stoere kleuren!

Ik begon met deze grote stempel, Watercolor World. Hij is namelijk van plan dit jaar een grote reis te maken door meerdere landen! (deze grote stempel is te vinden in de jaarcatalogus)


Uit de set Fun on Wheels gebruikte ik de landkaart en een aantal van de zeer toepasselijke teksten! (ook uit de jaarcatalogus)


Voor een grungy look voegde ik wat van die lekker ruige strepen toe uit de set Of Art & Texture (te vinden in het Online Only aanbod)


En natuurlijk gebruikte ik bijna alle stempels uit deze coole set Next Desitination! (Deze staat in de jaarcatalogus)


Ik stelde met de diverse stempels een stoere achtergrond samen!

De kleuren die ik gebruikte zijn Smoky Slate, Pecan Pie, Blueberry Bushel en Early Espresso!


Onderaan kwamen een aantal reisitems, waaronder een rugtas, reispapieren en een zonnebril, maar OOK een fototoestel. Hij heeft pas een nieuw fototoestel, en heeft van mijn man en mij geld gekregen zodat hij nog het een en ander bij kan kopen, zoals een extra lens.


De teskt nam ik uit een set die toevallig nog op mijn tafel lag, Garden Meadow, die ik met wit emboste op een strookje Early Espresso cardstock, en met de Something Fancy Dies maakte ik hier een stoer dubbel label van. Op de onderlaag bracht ik wat van de geborsteld metalen dots aan, zodat het een beetje aan een opgeschroefd plaatje doet denken.


Natuurlijk is het leuk om wat met diepte te werken, voor een mooi geheel. Wat subtiel inkt blenden hier en daar versterkt het effect.

Het Linnen draad maakt het af!

Ik vind het altijd extra bijzonder om een kaart helemaal op de jarige af te stemmen, dus het was weer heerlijk om te doen! 

Zoonlief was vanmorgen blij verrast en was er erg enthousiast over!

Dat reizen vindt mijn moederhart trouwens altijd maar spannend. De volgende reis staat inmiddels op stapel. Gelukkig moet ie eerst nog een aantal maanden hard werken en sparen ;o) Maar natuurlijk gun ik het hem van harte... reizen is mooi en leerzaam, en wat je onderweg leert neem je je leven lang mee... maar eerlijk gezegd ben ik ook altijd blij als ie weer heelhuids thuis is. ;o))) Dat is vast herkenbaar!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Watercolor World, Next Destinations, Fun on Wheels, Of Art & Texture (Online Only), Garden Meadow (tekst- Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Blueberry Bushel, Early Espresso, Smoky Slate
Inkt: Pecan Pie, Blueberry Bushel, Early Espresso, Smoky Slate
Dies: Something Fancy Dies
Embellishments: Linen Thread, Embossingpowder White, Brushed Metallic Adhesive Backed Dots
Tools: Heat Tool, Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Tot Snel,
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 12 februari 19.00 uur
Maandag 19 februari 19.00 uur


Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kadootje als dank!
In Februari krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode RWB2SV2U
gratis een pakje pastel Glanssteentjes  twv 9,75


Van 4 januari t/m 29 februari: Sale-A-Bration!
De feestperiode met heel veel gratis kadoos, lees er HIER alles over!



Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
en ontvang tijdelijk deze geweldige 
Glaswerkplaat met toebehoren twv 74 euro GRATIS!
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!