maandag 12 februari 2024

Kostbare Vriendschap - Bloghop Stempel Schatten - Vier-de-Vriendschap


Hallo en welkom bij deze Bloghop van de Bloghopgroep Stempel Schatten! Deze groep gaat de verborgen/vergeten schatten uit de catalogi ontdekken en in het zonnetje zetten! Er zijn namelijk af en toe sets die je maar heel weinig voorbij ziet komen terwijl het toch echte pareltjes zijn!

Een goede reden om daar met deze groep iets aan te doen!


In deze week van Valentijnsdag, vonden wij dat je voor veel meer mensen dan alleen je geliefde of geheime liefde een lieve kaart kunt maken. Niet alleen deze week, maar op elk moment dat jij wilt! Daar willen wij vandaag graag aandacht aan geven!

Vrienden zijn immers onmisbaar en ongelooflijk waardevol. Je mag van geluk spreken als je een aantal van die echte door-dik-en-dun vrienden hebt!


En juist DIE gedachte, inspireerde mij bij het maken van deze kaart! Een kaart voor een van mijn "kostbare" vriendinnen!


De Stempel Schat die ik er bij pakte is deze: Friendship Royalty is de naam!
Niet alleen zitten er heerlijk zoete, sprookjesachtige kroontjes in de set, maar ook allerlei leuke bijpassende sterretjes, een toverstaf, en een "glitterswirl". Daarnaast zitten er volop leuke teksten bij met uiteenlopende toepasselijke woordspelingen en kwinkslagen.


De stempels gebruikte ik hier op verschillende manieren. Zoals in de achtergrond, en voor het decoreren!


Deze achtergrond maakte ik in enkele stappen.
Eerst stempelde en heat emboste ik de kleine kroonafbeelding diverse keren in wit op een stukje Bubble Bath Cardstock. Hier inkte ik met dezelfde kleur inkt en een blending brush licht overheen, zodat het wit er nog wat meer uit sprong. Vervolgens bracht ik ook met Berry Burst heel subtiel nog wat accentjes aan.
Vervolgens stempelde en heat emboste ik de ster uit de set diverse keren in goud, op de open plekjes.
En vervolgens stempelde ik de swirl hier en daar op deachtergrond met Bubble Bath Inkt. Dit geeft neteen subtiel effect aan de open stukjes.
Als laatste inkte ik de randjes van het achtergrondpaneel heel lichtjes met Berry Burst inkt en een Blending Brush.


Hier koos ik de tekst You're Friendship Royalty, dit zou je kunnen vertalen als: je bent een topvriendin, een vriendin uit duizenden! Een vriendin van koninklijke klasse zogezegd! 
Het woord Royalty geeft er een koninklijk tintje aan! En dat past natuurlijk weer leuk bij de kroontjes.


Deze kroon heat emboste ik in goud, en ik bracht vervolgens kleuraccentjes aan met Stampin'Blends ijn passende roze tinten. Natuurlijk horen er in een kroontje ook "edelstenen"dus die bracht ik er overvloedig op aan. 

Haha, zulke kroontjes nodigen echt uit tot veel glamour en decoratie!


Met de parels met regenboogglans bracht ik meteen wat lichte accentjes aan, en uit de Festive Pearls koos ik de gouden pareltjes om het goud extra kracht bij te zetten. 

Ik heb al mijn embellishments in een bakje vlak naast me staan. Zo kan ik altijd heel makkelijk zoeken naar de passende Finishing Touch! Gelukkig hebben we lekker veel keuze in de collectie!


De kroon plakte ik verhoogd op het paneel. Alle randjes had ik eerst nog even licht aangezet met inkt en een Blending Brush. Dat maakt het net wat stoerder.


Met de Radiating Stitches Dies kun je prachtige paneeltjes met sierrandjes maken! Ik houd altijd van het effect dat dit geeft.  Je ziet deze stansen niet zo vaak, terwijl ze zo enorm de moeite waard zijn! Ze zijn dan ook mijn tweede Stempel Schat van vandaag!

Deze set stansen is te vinden in ons Online Only aanbod! Deze items zijn niet te vinden in de catalogi, maar alleen online, zolang de voorraad strekt! Je kunt alle Online Only producten HIER bekijken! Er zijn net weer wat nieuwe items bij gekomen, en het aanbod wordt binnenkort ook weer aangevuld!




Bij zo'n heerlijke over-de-top kaart mag een royale strik niet ontbreken. 
Ik gebruikte hier voor het prachtige lint met satijnen rand in de kleur Very Vanilla, met goud. 
Zo komt het goud van de kroon weer terug, en het roomwit van de parels.


Ondanks het sjieke thema, en de zoete kleurtjes heb ik de kaart toch een wat shabby touch gegeven, waardoor deze toch een "volwassen" look krijgt!
Aan de binnenkant heb ik een bijpassende tekst gestempeld, en nog een kroontje, maar oeps, ik ben vergeten daarvan een foto te maken ๐Ÿ˜Œ

Dit was dan weer mijn bijdrage voor deze keer, ik hoop dat je het leuk vond! Dank voor je bezoek aan de Kijkkast!

Vergeet niet om de bijdragen van de andere designers van team Stempel Schatten te bekijken ;o) Wij voorzien je samen graag van leuke ideetjes en nieuwe inspiratie! Alle links vind je hier onder! 
De lijst met gebruikte producten heb ik ook toegevoegd. Alle producten zijn natuurlijk weer te bestellen bij de Kijkkast! 

Veel plezier bij je vervolg van de hop, en heel graag tot snel! XXX Annette๐Ÿ’š

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Friendship Royalty
Papier: Cardstock: Bubble Bath, Berry Burst
Inkt: Versamark, Bubble Bath, Berry Burst
Dies: Radiating Stitches Dies ( Online Only)
Stampin'Blends: Bubble Bath, Berry Burst
Embellishments: Satin Edge Ribbon Vanilla/Gold, Irredescent Pearls Basic Jewels, Festive Pearls, Embossingpowder wit en goud
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Mini Blending Brushes, Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit, Take Your Pick Tool



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 19 februari 19.00 uur
Maandag 26 februari 19.00 uur


Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kadootje als dank!
In Februari krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode RWB2SV2U
gratis een pakje pastel Glanssteentjes  twv 9,75


Van 4 januari t/m 29 februari: Sale-A-Bration!
De feestperiode met heel veel gratis kadoos, lees er HIER alles over!



Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


๐Ÿ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!๐Ÿ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
en ontvang tijdelijk deze geweldige 
Glaswerkplaat met toebehoren twv 74 euro GRATIS!
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.

5 opmerkingen :

  1. Wat een sjieke kaart! Je vriendin zal er blij mee zijn , zo mooi! Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!! De combinatie van kleuren en technieken, gewoon prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Mooie combinatie van technieken en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijken of het nu op de labtop wel lukt - vorige op mij ipad wilde het niet. Nu even over deze superleuke - bijna koninklijke vriendschapskaart - ik weet voor wie ik deze nog ga casen ( maar dan als verjaardagskaart) geweldig kaartje weer Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Annette ook weer een echte Annette kaart, heerlijk lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!