donderdag 8 februari 2024

Een frisse start, met een fruitige set!

Oh..... Ik kijk er al weer naar uit....


... naar die tijd dat al het zomerfruit weer verkrijgbaar is!


Maar tot die tijd....


... zijn frisse, fruitige kaartjes een heel leuk alternatief ;o)


Voor mijn kaart gebruikte ik deze heerlijke stempelset Watercolor Melon! Deze fruitige set is ontzettend leuk om te gebruiken! In de stempels zit een prachtig watercolour effect. Het is een Distnktive stempelset!

Je kunt in meerdere stappen de schil, het vruchtvlees en de pitjes stempelen in meerdere kleuren zodat je een heel realistisch beeld krijgt. Je zou er zo in kunnen bijten!


Extra leuk is het dat de grote meloenstempel ook heel handig uitgeponst kan worden met de moderne ovaalpons! Ook de halve meloenschijf past daar heel goed in! Handig toch?

Maar het leukste van alles is wel dat dit een Sale-A-Brationset is. Je kunt deze set kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!


Ik stempelde, ponste en knipte een lekker stapeltje meloentjes... en die wilde ik vervolgens op een lekker "sappige"ondergrond verwerken!



De nieuwe set Of Art & Texture is natuurlijk de perfecte keus voor dit soort klusjes! Ik stempelde de achtergrond met Melon Mambo inkt en met behulp van een Stampin'Spritzer maakte ik het waterige idee van deze watermeloentjes nog net even leuker!

Deze set zie je - dat was je misschien al opgevallen - de laatste tijd heel regelmatig voorbij komen in mijn voorbeelden. Het is dan ook een ideale set die met heel veel andere sets samen gaat. Deze set is een Online Only item! 


De meloentjes verdeelde ik over de achtergrond, een beetje willekeurig en speels. Aan de linkerkant kwam een strook designpapier. Dat geeft samen met het zwart even wat extra pit.


En natuurlijk heeft dat Designpapier ook weer dezelfde kleur: Melon Mambo! Het komt uit dit Brights dsp pak.


Door zwart en wit toe te voegen, springen de fellere kleuren er vaak net nog wat meer uit, en dat geldt ook zeker hier! 

Deze Watercolor Melon set kun je echt voor allerlei gelegenheden gebruiken dus ik ging in mijn collectie op zoek naar leuke toepasselijke teksten. Ik vond er talloze. Dit was er eentje van... Hoe toepasselijk is het om met deze kaart iemand er aan te herinneren dat elke dag een frisse start is! Ik heb deze geheatembossed in wit op Basic Black cardstock.



Het zwart-wit komt ook terug in het leuke geruite lint, waarmee ik de kaart heb afgewerkt.

Poeh, ik word helemaal vrolijk hiervan... De kleuren, de "sappige"achtergrond en die heerlijke meloentjes! Vitamine S (van stempelen!) doet goed! Deze set is echt een aanrader als je zin hebt om vrolijke kaarten te maken!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Watercolor Melon (SAB), Garden Meadow (tekst-Online Only), Of Art & Texture (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic  White, Basic Black, Thick Basic White
            DSP: Brights 6x6 DSP
Inkt: Melon Mambo, Black Memento, Garden Green, Versamark
Embellishments:Gingham Ribbon Black & White, Embossingpowder White
Tools: Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit, Stampin'Spritzer

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 12 februari 19.00 uur
Maandag 19 februari 19.00 uur


Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kadootje als dank!
In Februari krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode RWB2SV2U
gratis een pakje pastel Glanssteentjes  twv 9,75


Van 4 januari t/m 29 februari: Sale-A-Bration!
De feestperiode met heel veel gratis kadoos, lees er HIER alles over!



Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
en ontvang tijdelijk deze geweldige 
Glaswerkplaat met toebehoren twv 74 euro GRATIS!
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopag

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!