dinsdag 27 februari 2024

Detailed Dogwood, bloemen in bloesemkleuren...

Je weet inmiddels wel dat ik van kaarten vol details houd....

Maar Clean & Simple vind ik ook heerlijk om te maken!


Zeker als ik met een prachtige stempelset werk, en stiekem zorg ik dan toch dat er wat interessante details te zien zijn. 

Een kaart moet immers de moeite waard zijn om een poosje naar te kijken, en het is extra leuk als je dan toch steeds weer wat nieuwe kleine elementen ontdekt.... vind ik dan!

Dez prachtige set, Detailed Dogwood, is helemaal "In mijn straatje"... De afbeeldingen zijn prachtig, en ook zo mooi getekend in een schetsachtige stijl, en er zitten diverse leuke onderdelen bij om achtergronden en decoraties zelf te maken! Er zitten stiekem heel wat van dat soort onderdelen in deze set verstopt!

Detailed Dogwood is een Sale-A-Brationset! Dit is een kado dat je tijdens de Sale-A-Bration, die nog tot en met 29 februari duurt, gratis kunt uitkiezen bij je bestelling vanaf 120 euro. Echt een eclectische set, zoals dat dan heet!


De schitterende grote bloemenstempel steelt natuurlijk de show!


Deze keer gaf ik de bloemen een bloesemachtige uitstraling. Ik kleurde ze in met Stampin Blends met veel kleurverloop er in. Daar zijn deze alcoholmarkers natuurlijk perfect geschikt voor!


Onderaan het bloemenpaneel kwam een stukje stipjespapier in een bijpassende kleur. Dit komt uit het Subtles 6x6 inch DSP.


Met het labelstempeltje uit de set, die weer perfect past bij de Best Label pons die we al in de collectie hadden (hoe handig!) maakte ik leuke kleine embellishments, die ik deze keer om de randen vouwde, wat erg decoratief is.


In de achtergrond komen diverse stempels uit de set heel subtiel terug. Uiteraard gebruikte ik hier ook weer bijpassende kleuren.


Naast het paneel kwam een strook cardstock in Bubble Bath, en tenslotte volgde dit prachtige label met passende tekst!


En deze maakte ik met de superhandige en fraaie Heartfelt Hexagon set, met bijpassende pons. Ik houd er altijd van als ik teksten kan uitponsen, en deze hebben dan ook nog eens zo;n gave vorm. Handig en mooi! Deze set is te vinden in de Mini Catalogus. Zeer betaalbaar en een echte basic, zo'n set die je heel vaak pakt!


Een kaart waar ik een beetje lentegevoel van krijg! Het was heerlijk om met deze voorjaarskleuren de bloemen een tere uitstraling te geven. De kleurtechniek heb ik pas geleden in een workshop voorbij laten komen. Heerlijk om te doen!

Hoe vind jij deze kleuren?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Detailed Dogwood (SAB), Heartfelt Hexagon
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White.Melon Mambo, Bubble Bath
             DSP: Subtles 6 x 6 DSP
Inkt: Memento Black, Melon Mambo, Old Olive, Bubble Bath
Pons: Heartfelt Hexagon, Best Label
Stampin'Blends: Melon Mambo, Bubble Bath, Old Olive, Soft Sea Foam, Balmy Blue
Embellishments: Duo Ribbon Combo Pack

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Donderdag 29 februari 19.00 uur
Maandag 4 maart 19.00 uur


Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kadootje als dank!
In Februari krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode RWB2SV2U
gratis een pakje pastel Glanssteentjes  twv 9,75


Van 4 januari t/m 29 februari: Sale-A-Bration!
De feestperiode met heel veel gratis kadoos, lees er HIER alles over!



Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
en ontvang tijdelijk deze geweldige 
Glaswerkplaat met toebehoren twv 74 euro GRATIS!
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!