woensdag 31 maart 2021

You make the World a Better Place

Vandaag ben ik druk druk druk geweest met de voorbereidingen voor de Happy-At-Home workshopbox nr 2. Heerlijk om te doen, en het wordt echt een gave box!

Het kwam dus even niet van zelf kaarten maken vandaag, maar ik heb nog een hele stapel eerder gemaakte kaarten die ik nog niet heb gedeeld op mijn blog, dus vandaag laat ik er graag nog eentje daarvan zien!


Het is een lekker vintageachtig kaartje met veel distresselementjes er in! Elementjes die de kaart een "oude"look geven!


Voor deze kaart gebruikte ik diverse producten uit de World of Good Suite uit de jaarcatalogus. Een schitterende serie over reizen, avonturen, wereldbollen en meer! De onderdelen van deze Suite zijn uitlopend, dat wil zeggen dat ze niet in de nieuwe jaarcatalogus terug zullen komen. 


In diverse onderdelen van de kaart komen prachtige koperelementen voor. Ik stanste de standaard uit het Brass Foil Sheet, en dit liet ik terugkomen in het tussenlaagje.

Deze koperkleur komt ook weer terug in het World of Good DSP.


Het centrale paneel bestempelde ik heel licht met diverse afbeeldingen uit de Beautiful World Stempelset, en ook stempelde ik hier de tekst op.

Mte de Old World Paper embossingfolder geef ik het papier een mooi oude look!

En om het af te maken komt er een stukje van het Faux Suede Trim, wat ik door een gespje haalde, uit de Antiqued Corners & Slides. Zo past het precies bij de sfeer van de kaart!


Met de gave dies, wat gescheurde randjes, wat stempelafdrukken, wat laagjes en wat inkten krijgt de achtergrond een heleboel structuur!

En toch is het een vrij rustige kaart geworden, die je eigenlijk naar iedereen kunt sturen! Deze Suite is ook prima geschikt voor mannenkaarten, reisverslagen en voor het verwerken van oude foto's! En daarbij is ie ook ontzettend MOOI! De meeste producten zijn er op dit moment nog op voorraad, maar heel lang zal dat echt niet meer duren!! Je kunt alles wat er uitlopend en nog voorradig is vinden in de >UITLOOPLIJSTEN<

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Beautiful World (uitlopend)
Papier: Cardstock: Early Espresso, Mossy Meadow, Basic White
             DSP: World of Good Specialty Designer Series Paper(uitlopend)
             Foil Sheets Brass(uitlopend)
Inkt: Black Memento, Crumb Cake, Mossy Meadow
Dies: World Map Dies(uitlopend)
Embossingfolder: Old World Paper 3D Embossingfolder
Embellishments: Faux Suede Trim(uitlopend), Antiqued Corners & Slides(uitlopend)
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Stampin'Sponges

LAATSTE KANS!
Heel veel uitloop artikelen, en diverse grote kortingen! OP IS OP!
Klik HIER voor alle informatie!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 5 april om 19.00 uur
Maandag 12 april om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! Laatste kans!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!