woensdag 17 maart 2021

Mijn *8ste* Demo-verjaardag, en een P(l)akkende aanbieding!

 Vandaag is het zo ver... De Kijkkast bestaat 8 jaar! 

Mijn hobby, die uitgroeide tot wat het nu is!  Een ervaring die ik nooit had willen missen en waar ik nog heel lang mee verder wil gaan!

Misschien vind je het leuk iets van mijn ervaringen te lezen. Ik heb er hier onder iets over verteld... maar misschien wil je gewoon alleen de Kijkkast Feest Tiendaagse Dagactie zien. Scroll dan gerust naar het eind van dit berichtje!



8 jaar geleden nam ik de stap, en stapte ik in als Demonstratrice. In eerste instantie omdat ik een enorme fan was (en ben) van de prachtige materialen, en ook natuurlijk om zo veel voordeliger aan mijn materialen te kunnen komen.......maar voor mij  was het toen ook een manier om zo eens per maand eens een gezellige workshop te doen, voor de gezelligheid, en gewoon als "me time" in een voor mij enorm drukke en intensieve periode van mijn leven waarin ik er heel veel voor anderen was en een beetje te weinig voor mezelf. Dit gaf me dus de kans om iets te doen waar ik me heel fijn bij voelde. Iets waar ik echt blij van werd, voldoening door voelde en waar ik energie van kreeg!! Dat ik het bedenken en geven van workshops zo leuk vond had ik immers tijdens vorige jaren al ervaren toen ik vanuit mijn toenmalige baan als designer voor een stempelmerk in diverse winkels kwam en zo uiteindelijk mijn liefde voor het delen, leren en inspireren herontdekte. De stukjes vielen op hun plek.

Wat vond ik het eerst spannend, dat geef ik eerlijk toe. Ik had me er van te voren flink in verdiept, en tijdens dat onderzoek waren veel van mijn aanvankelijke bezwaren of twijfels al verdwenen. Maar wat bleek: Het was ECHT heel erg leuk, er waren echt geen enge regels of verplichtingen en ik kon het echt invullen zoals het mij en mijn omstandigheden paste. Gelukkig bleek dat na het instappen als demo ook in de praktijk echt zo te zijn. Had ik een keer geen tijd of zin, kon ik als ik dat wilde ook een poos niets doen. Ik bepaalde alles helemaal zelf.

Al snel kwamen er steeds meer mensen die mijn workshops wilden volgen,  en kwamen er ook mensen van ver en zo ging het stapje voor stapje steeds verder. Ik verbaasde me daar over maar ik genoot! Ik besloot af en toe een extra workshop in te lassen en ook die zaten dan steeds in no time vol. Wat was het leuk... Ik genoot volgens mij net zo hard als alle workshopgasten die me zo trouw bezochten, en waarvan ik de meesten na al die jaren trouwens nog steeds regelmatig in mijn workshops mag verwelkomen. Daar ben ik enorm dankbaar voor! 


En ja, zo groeide het door en door....tot op de dag van vandaag! Inmiddels geef ik elke week meerdere workshops, momenteel natuurlijk online, met Happy At Home workshopboxes, Clubworkshops, besloten workshops, Youtube Video's Kijkkast Lives en meer!  Maar voor de Coronatijd gebeurde dit natuurlijk veelal aan onze gezellige workshoptafel, of op locatie! maar ongeacht hoe en in welke vorm ik de workshop doe....nog steeds ben ik mijn oorspronkelijke principes daarin trouw gebleven. Persoonlijk, compleet, origineel en inspirerend moeten ze zijn.

Ja workshops geven, dat is en was voor mij de basis van mijn demo-zijn. Het overbrengen van kennis, het leren van basisvaardigheden maar ook nieuwe technieken, het bemoedigen van wie nog even los moest komen of wat extra inspiratie nodig heeft, het delen van tips en trucs om nog meer mogelijkheden te hebben, en genieten van het plezier en de voldoening van al die mensen die trots met hun zelfgemaakte stempelkunstwerken naar huis gingen, na zo'n workshop. Ronduit heerlijk vind ik dat!


Men kon en kan bij mij alle stempelmaterialen bestellen die nodig waren voor een fijne stempelervaring, en ik vond het fijn mensen advies te geven, omdat ik al jaren dol ben op de producten ....dus het was en is makkelijk om oprecht enthousiast te zijn! Maar ook eerlijkheid is belangrijk en zo raadde ik wel eens aankopen af, als ik voor me zag dat deze producten (nog) te hoog gegrepen waren, of niet aansloten bij de doelen en wensen, of met het budget van de betreffende persoon. Ik vind het ontzettend leuk om me te verdiepen in de klant en een persoonlijk advies te geven als men dat op prijs stelt. Het plezier en het belang van de klant stonden daarbij altijd al centraal, en dat is tot op de dag van vandaag nog steeds zo. Eerlijk duurt het langst, dat is mijn basisprincipe. . Ik zie mezelf dan ook niet als verkoper, maar als inspirator en of coach!  Mensen gaan bij mij altijd boven gewin. En blijkbaar wordt dit gewaardeerd, want met mijn eigen werkwijze heb ik een succesvolle onderneming opgebouwd, waar ik ontzettend blij mee ben, en elke dag van geniet. Het is zelfs een meer dan fulltime job geworden! Wat een bofferd ben ik!

Dat het zo zou gaan lopen had ik natuurlijk nooit kunnen vermoeden. Maar ik heb stap voor stap mezelf verder ontwikkeld, heb gedurfd nieuwe dingen te ondernemen, en kansen gezien en ze gepakt. En er komen altijd dingen bij die je van te voren niet bedenkt.... Ik heb bijvoorbeeld zo veel mooie vriendschappen opgebouwd en leuke en lieve mensen leren kennen door die ene stap op 17 maart 2013! Ook heb ik enorm veel geleerd, soms ook met vallen en opstaan, en een harde les hier en daar. Maar ook die dingen brengen je verder als je er van leert, en altijd het plezier en eerlijkheid als uitgangspunt blijft houden. 


Een andere fijne kant van demo zijn vond en vind ik het opbouwen van een eigen team. Mensen begeleiden om uit hun demoschap te halen wat zij willen, of dat nu puur als hobby is, of als start van een eigen onderneming. Mensen die mij goed kennen weten hoe ik mij daar met hart en ziel voor in zet en altijd rekening houd met ieders wensen en mogelijkheden! Nooit opdringen... dat past niet bij mij! Ik deel graag alles wat ik heb geleerd met mijn team!

8 Jaar geleden begon ik dus, als hobby, als creatieve uitlaatklep, en als moment voor mezelf. Achteraf is dit de kans van mijn leven geweest. Het kan toch gek lopen he! Ik heb reizen gemaakt, presentaties en demonstraties gegeven voor grote groepen en op podia, prijzen gewonnen, en heel heel heel veel geleerd en vooral genoten! En ook nu, tijdens dit gekke laatste jaar, heb ik mij door deze hobby geen moment alleen, of eenzaam hoeven voelen. Elke dag sta ik op met een doel en ik kan mijn dagen zelf invullen. Kortom, ik ben gelukkig met wat ik mag doen en had dit alles voor geen goud willen missen.

 Ik plak er dusdolgraag nog minstens 8 jaren aan vast!


Dit was uiteraard MIJN verhaal, maar iedere demo vult dit naar eigen idee, mogelijkheden, wensen, en persoonlijkheid in! En hoe je het ook doet, het is altijd goed, zolang je er plezier aan beleeft! En dat heb ik nog steeds en gun ik ook aan anderen! Voel je iets van "Dat wil ik ook"neem dan gerust eens contact op!! Ik informeer altijd eerlijk en volledig en help je waar ik maar kan!

Vandaag neem ik een taartje, voor acht fantastische jaren met de Kijkkast! En... op naar een stempelrijke, creatieve toekomst!



En dan:

De Kijkkast Feest-Tiendaagse aanbieding van 17 maart!!!:

Werken met Stampin'Up is werken met fijne en kwalitatieve materialen, die langdurig fijn te gebruiken zijn, en die zorgen voor meer plezier en voldoening tijdens het creatief bezig zijn maar ook voor mooiere en verzorgde resultaten. En dat begint altijd bij de basis!

In de collectie van Stampin'Up! zit een mooi assortiment PLAK materialen. Ik heb hiervan een mooi basis-PLAK-pakket samengesteld dat ik alleen vandaag, tot 22.00 uur, met een mooie korting aanbied! Heel toepasselijk op de dag waarop ik vier dat ik al 8 haar erg GEHECHT ben aan wat ik doe, en daar graag nog vele jaren aan vast wil PLAKKEN!

In dit Basis-Plak-Pakket zitten de volgende producten:

 Algemeen bruikbare lijm, zeer zuinig in gebruik:
                                                           Multi Purpose Liquid Glue twv 6 euro
Stampin'Seal Lijmroller twv 9,75 
                                                          Makkelijk en snel in gebruik, plakt zowel lint als cardstock
 Mini Glue Dots twv 6,50
                                                           Plakkende lijmdotjes, plakken direct, drogen niet nodig. 
                                                           Plakken met gemak zwaardere embellishments, en diverse                                                                         materialen, ook lint, cardstock en Sheet.
 Stampin'Dimensionals twv 5 euro en
Mini Dimensionals twv 5 euro
                                                          Dubbelzijdig plakkende foam dots om diepte en dimensie te                                                                       maken. Plakken ook zwaardere materialen en drogen niet uit.

Foam Adhesive Strips twv 9,50 Ideaal voor Shaker Cards,                                                                          schuivende onderdelen en het creeeren van hoogte en diepte. 
                                                          Lange strips foammateriaal, ook te buigen in rondingen.
Tear & Tape Adhesive twv 8,50
                                                          Zeer sterke plakstrook op rol, eenvoudig af te scheuren. Door                                                            de grote kleefkracht ideaal voor zwaardere materialen en voor                                                            objecten zoals doosjes en andere 3d projecten. Plakt ook                                                                    gladde materialen en lint.

Catalogusprijs van dit Basis Plak-Pakket is 50,25.

Alleen vandaag tot 22.00 is dit pakket bij de Kijkkast te bestellen voor slechts 44,50!


Met dit pakket heb je alles wat je nodig hebt!

Wil je meer weten over de aanbieding en de Kijkkast Feest Tiendaagse? Klik dan HIER!

💓💓💓

Klik >>HIER<<  (tot 22.00 uur!) als je gebruik wilt maken van deze actie!


Morgen om 10.00 uur volgt een nieuwe tiendaagse actie!


Tot snel!
Annette

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!