maandag 8 maart 2021

Sending Lots of Happy! - met Pretty Perennials

 Herken je dat? Dat je juist door alle gekke dingen die er in ons land, en in de wereld gebeuren des te meer zin hebt in vrolijke kleuren en blije projecten?

Nou, bij mij werkt dat absoluut zo... Ik kies het laatste jaar extra veel voor kleur! In kleding, in huis, en natuurlijk ook op mijn kaartjes!

En hoe leuk is het om met die geweldige stempelhobby ook een beetje van die blijheid en vrolijkheid te verspreiden? Gewoon door iemand even gezellige post te bezorgen!

Het Playing With Patterns DSP is op zichzelf al een en al vrolijkheid, dus dit papier was deze keer een perfect uitgangspunt! 

Ik maakte vervolgens een mooie bloemenborderrand en hier paste ik een leuk detail toe. Een deel van de bloemen stempelde ik namelijk zo dat ze onder het DSP zouden komen, en het andere deel stempelde ik op een los stukje cardstock en stanste ik uit.

Op alle bloemen kwam vervolgens een mooie bijpassende open bloem.

Hiervoor gebruikte ik deze geweldige Pretty Perennials Bundle. Dit productpakket staat in de Minicatalogus en biedt eindeloos veel mogelijkheden.... die je er niet bij de eerste blik aan af ziet!

De teksten in de set zijn trouwens ook echt geweldig! Het woord HAPPY kun je op allerlei manieren combineren met de andere tekstjes in de set! Echt een geweldige aanwinst wat mij betreft! 

Hier heb ik de HAPPY tekst uitgeknipt (wat een makkie is met die heerlijke Paper Snips schaar)  en de andere tekst in strookjes geknipt en vervolgens heb ik de woordjes los van elkaar geknipt en lekker speels opgeplakt.

Inde bloemen plakte ik nog wat Artistry Blooms Sequins. Die kleuren er prachtig bij en geven net een klein glimmertje!

Echt heerlijk, dat combineren en varieren! En moeilijk is het echt niet!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Pretty Perennials
Papier: Cardstock: Calypso Coral, Daffodil Delight, Basic White
            DSP: Playing With Patterns DSP
InktL Calypso Coral, Flirty Flamingo
Dies: Perennial Petals Dies
Tools: Stampin'Cut  Embossmachine, Paper Snips            

Tot snel!
Annette
Van 15-25 maart: De Kijkkast Feest Tiendaagse! 
Tien dagen lang, elke dag van 10.00-22.00 uur 
een gave aanbieding!
Kom dagelijks kijken!

Eerstvolgende (mee)besteldagen:

Maandag 8 maart om 19.00 uur!
Maandag 15 maart om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!