zondag 7 maart 2021

Vrolijke, eenvoudige projecten met de Oval Occasions Bundle - Met Kijkkast Live Video!

 Op 26 februari was er weer een gezellige Kijkkast Live op de Kijkkast Facebookpagina! In de dagen er voor hadden mijn volgers weer de kans mee te kiezen voor de set die ze graag wilden zien tijdens de Live!

Gewoonlijk laat ik geen heel ingewikkelde technieken voorbij komen tijdens deze Lives, maar wil ik vooral de veelzijdigheid en de mogelijkheden van de set laten zien, en hoe je de set kunt gebruiken.

Deze keer wilde ik, vanwege de gekozen set,  graag focussen op projecten die echt iedereen, ook degene die net met stempelen begint, kan maken, maar die ook voor doorgewinterde stempelaars nog steeds leuk en interessant zijn. En ook wilde ik graag laten zien hoe de set die we vandaag gebruikten goed samenwerkt met andere sets en andere producten!

Deze keer stond het Oval Occasions productpakket centraal, bestaande uit de Oval Occasions stempelset en de Double Oval pons. Een ideaal duo! Deze producten zijn terug te vinden in de Minicatalogus!

Deze set is echt een superleuke basisset.... oftewel, geschikt voor heel veel momenten, en te gebruikten voor en door iedereen! En te combineren met eigenlijk alles!

Dat komt zeker door de teksten die echt allerlei gelegenheden bestrijken en ook door de enorm handige en mooie pons die zo snel en makkelijk in gebruik is, en waarvoor je verder geen gereedschappen nodig hebt om deze te gebruiken!

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Veel Kijkplezier! 




Als eerste maakte ik een heel eenvoudige maar vrolijke kaart! Snel en makkelijk te maken, ook door een echte beginner in het stempelen, een echt tien-minuten-kaartje!


Door een van de kijkers werd terecht opgemerkt dat met andere kleuren en net een andere tekstje uit de set dit kaartje heel makkelijk aan de gelegenheid aan te passen is!

Vervolgens maakte ik een schattig doosje. Ideaal voor het verpakken van een kleine attentie! De sluiting van het doosje maakte ik met de Oval Occasionsset! Leuk voor pasen, een jarige, een babyfeestje, of wat voor gelegenheid dan ook!

 
 

Voor wie het ook wil maken: Het DSP is 3 bij 6 inch, (ongeveer 7,5 bij 15 cm)  en het cardstock is 7,4 bij 7,4 cm, gerild op 2 cm! In de video zie je hoe je het vervolgens in elkaar zet!

En na deze schattige doosjes kwam een feestelijke mannenkaart!



Deze bleek bij de kijkers erg in de smaak te vallen. Nog steeds een heel makkelijk te maken project! In de video deel ik nog wat tips en trucs!

En als laatste kwam er nog een vrolijke kaart tevoorschijn, met een feetelijke bloemenborder!




Gewoon zo'n kaart die altijd goed is, en in elke kleurstelling te maken is.

De ovale labels blijken zich eigenlijk aan elke kaart en elke stijl aan te passen!


En wat werkt het toch makkelijk en fijn! Er was dan ook niet heel veel tijd nodig om deze projecten te maken!

In de video heb ik het over nog een voorbeeld dat op dat moment nog op mijn blog zou gaan verschijnen. Deze kun je inmiddels >> HIER << terug vinden.

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKE👍 van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  Abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!💓

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!💓

Aanstaande vrijdag hoop ik weer LIVE te gaan. Ik ben heel benieuwd welke set er dan zal worden gekozen. Kies en kijk jij ook mee? Je vindt mijn Kijkkast Facebookpagina HIER.  Ook die LIVE zal weer hier op mijn blog komen te staan! Heel graag tot de volgende keer, en geniet nog lekker van je dag!

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:|

Stempels: Oval Occasions, Borders To Backgrounds, Vine Design
Papier: Cardstock: Basic White, Cajun Craze, Misty Moonlight, Basic Black, Real REd, Thick Basic White, Bermuda Bay
            DSP: Subtles 6x6 DSP, Well Suited DSP
            Notecards & Envelopes
Inkt: Bermuda Bay, Pacific Point, Memento Black, Crumb Cake, Misty Moonlight, Real REd, Pool Party, Bumblebee, Granny Apple Green
Ponsen: Double Oval pons, Balloon Bouquet Pons
Embellishments: Gingham Ribbon Bumblebee, Braided Linen Trim, Well Suited Twine Combo Pack
Stampin'Blends: Crumb Cake, Old Olive, So Saffron
Tools: Stampin'Chalk Marker, Stampin'Sponges, Paper Trimmer, Paper Snips
Extra: Houten Miniknijpertjes




Eerstvolgende (mee)besteldagen:

Maandag 8 maart om 19.00 uur!
Maandag 15 maart om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!