dinsdag 22 september 2020

24 uur lang, HEEL veel stempels met korting!

 Wat een fantastisch nieuws!
Morgen, woensdag 23 september, is de 24 uurs STAMP SALE bij Stampin'Up!
Heel veel supermooie stempelsets zijn dan met 15 procent korting te bestellen! Maar let op, deze actie duurt echt maar 1 dag, dus mis het niet!

In dit bericht vind je een overzicht van de sets die meedoen, en alle benodigde info!
Hoe profiteer je van deze fantastische actie?!

Vandaag al verzamel ik jullie orders, zodat ik morgenochtend om 9.00 uur de eerste verzamelbestelling kan gaan doen voor de mensen die hier hun spulletjes willen komen ophalen.
In de avond om 21.00 uur plaats ik dan nog een verzamelbestelling, voor de lijstjes die overdag nog binnen komen.

Wil je bestellen maar de spulletjes (en natuurlijk mogen er ook gewoon inkten, papier, dies etc meteen meebesteld worden) regelrecht naar je huis gestuurd laten worden vanaf het Stampin'Upmagazijn? Ook dat kan! Ik ben de hele dag bereikbaar en verzorg zo spoedig mogelijk deze persoonlijke bestelling voor je. Je kunt ook je persoonlijke bestelling vandaag al aan me doorgeven, dan bestel ik deze morgenochtend heel vroeg al voor je!


Voorbeelden en inspiratie!
Morgen zal ik over de hele dag verspreid een aantal ideeen en gemaakte voorbeelden voorbij laten komen met de betreffende stempelsets, op de Kijkkast Facebookpagina. Deze kun je overigens ook bekijken als je zelf geen facebookaccount hebt. Handig toch?

Welke sets doen er mee?
Hieronder vind je de complete lijst van sets die meedoen. Daaronder heb ik foto's van de sets geplaatst zodat je er meteen een beeld bij hebt!

* Er zijn ook een aantal NEDERLANDSE sets bij.
* Een aantal sets is in meerdere talen te bestellen maar voor het overzicht heb ik in die gevallen 1 foto geplaatst van de set, in 1 variant. 

* Bij een aantal sets zijn eventueel bijpassende ponsen of dies te bestellen. Deze sets zijn gemarkeerd met een * (als er een pons bij past) of met ** (als er een set dies bij past). Vraag me gerust om informatie.


Klik >>HIER<< voor de complete lijst van deelnemende stempelsets en de prijzen!






1. Zoo Globe**  2. Basket of Blooms*
 3. Framed For You** 4. Celebration of Tags**





1. High Tide 2. Waterfront 3.Swirly Frames**
4. Make A Difference 5. Country Home 6. Butterfly Gala* ook in het Nederlands: Vlinderdans
7. Bloom & Grow** 8. Beautiful Friendship 9. Friend Like You**




1. Inspiring Iris 2. Family Party 3. Perfectly Plaid*
4. Here's a Card 5. Floral Essence* 6. To A Wild Rose**
7. Snowman Season* 8. Snow Front  9. Tags Tags Tags**



1. Itty Bitty Christmas ( ook in het Nederlands!) 2. Nature's Beauty 3. Dandelion Wishes
4. Grace's Garden** 5. Under My Umbrella* 6. Special Someone**
7. My Meadow  8.Dressed to Impress**  9. Moving Along



1. A Grand kid 2. Comfort & Hope 3. Ridiculously Awesome
4. Hooray For You 5. Zany Zebras 6. Happiest of Birthdays
7. Camouflage 8. Stacked Stone 9. Drybrush




1. Loyal Leaves 2. Whiskey Business 3. Campology
4. Massive Thanks 5. Sending Sunshine 6. Embrace Each Moment
7. Queen Anne's Lace 8. Textured Essentials 9. Walk in the Woods



1. Senior Years 2. Many Mates/Volop Vrienden 3. From All of Us
4. Game On 5. Seaside View 6. Way to Goat
7. His Love 8. Pretty Parasol* 9. Gorgeous Posies




Heb je vragen, of wil je bestellen? Ik help je graag verder!

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Woensdag 23 september, om 9.00 uur! (extra bestelling)
Woensdag 23 september, om 21.00 uur! (extra bestelling)
Maandag 28 september,  om 19.00 uur!



*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

>>Van 1-30 september: Extra kadoos bij de Startpakket!! Lees er HIER alles over!<<

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!