vrijdag 4 september 2020

Always thinking of you - met Field of Flowers

Oh oh, wat heb ik nog veel kaarten klaar liggen om aan jullie te laten zien! Door deze prachtige collectie heb ik de laatste maanden zoveel gemaakt!

Vandaag heb ik een kaart met een heel eenvoudige lay-out maar in een bijzondere combinatie van kleuren die ik eigenlijk bij toeval ontdekte!



Dit is gewoon een heel simpele manier om de gave borderstempel te laten zien van de set Field of Flowers.



Soms bestel ik een stempelset, alleen omdat ik hem erg mooi vind, en er veel ideeen mee heb, maar soms bestel ik ook wel eens een set die ik niet alleen mooi vind, maar waar ik ook een uitdaging in zie! En uitdagingen prikkelen altijd een beetje de creativiteit! Ik vind het wel leuk om de raderen een beetje te laten kraken in mijn hoofd... ;o)

Zo'n set is Field of Flowers!



Inmiddels ben ik aan deze set helemaal verslingerd. Gewoon omdat het een heel eigenzinnige set is, met dus ook heel eigen mogelijkheden!

Hier heb ik de border in het zonnetje gezet! Gewoon simpel, zoals ie is!





Op de gestempelde border kun je heel leuk al die kleine bloemetjes bevestigen die ik ponste met de Confetti Flowers Border Pons. Met 1 klik van deze pons heb je meteen een heel hoopje bloemetjes in verschillende maten! Hier ponste ik ze uit Mint Macaron Cardstock, en komen ze heel erg leuk uit op de in Garden Green gestempelde basis!

In de harten van de bloemetjes kwamen wat Pearl Basic Jewels. Dit kleurt erg leuk bij het VeryVanilla Cardstock.



De Field of Flowers Bundle is echt een verborgen "pareltje"in de catalogus!

Voor meer ideeen met deze set kun je >HIER< even klikken (en er komt meer!)



Hoewel de kaart heel eenvoudig is, komen toch de kleuren op verschillende manieren terug.

Hier zie je bijvoorbeeld de achtergrond, die ik maakte van Mint Macaron Cardstock, en de supermooie Tasteful Textile Embossingfolder. Door de randjes heel licht te sponzen met Garden Green inkt krijgt het paneel een mooi effect, een soort gloed lijkt het.

Dat komt door de goede samenwerking van deze kleuren.



Het prachtige open geweven lint uit het Forever Greenery Trim Combo Pack past goed bij natuurlijke uitstraling van de kaart, en de "warrelige"strik doorbreekt mooi de strakke belijning.

Het is heel zacht lint, net niet wit, dus dat is prachtig bij het Very Vanilla cardstock.



 En zo had ik weer een kaart klaar, een lief kaartje om aan mensen te sturen en ze te laten weten dat ze in mijn gedachten zijn! Maar met een andere tekst (er zitten allerlei gave teksten in de set!)  is het natuurlijk voor heel veel momenten geschikt!

Mijn idee was dat het door deze kleuren een beetje nostalgie uitstraalt...maar ik ben benieuwd of jij dat ook ziet?

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Field of Flowers
Papier: Cardstock Very Vanilla, Thick Very Vanilla, Mint Macaron
Inkt: Mint Macaron, Garden Green
Pons: Confetti Flowers Border Punch
Embossingfolder: Tasteful Textile 3d
Embellishments: Pearl Basic Jewels, Forever Greenery Trim Combo Pack
Tools: Stampin'Sponges, Take Your Pick Tool


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 7 september, om 19.00 uur!
Maandag 14 september,  om 19.00 uur!



*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.

Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

>>Van 1-30 september: Extra kadoos bij de Startpakket!! Lees er HIER alles over!<<

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!