zaterdag 19 september 2020

Herfstkleuren en een schets - #GDP258

Vandaag hebben we hier heerlijk even geklust in de voortuin. Wieden, snoeien... kortom een begin gemaakt met het "herfstklaar"maken van alles wat er groeit.



In de straat beginnen de bladeren ook van de bomen te vallen. Ja, de herfst is echt in aantocht nu!



Dat inspireerde me tot het maken van deze kaart!



En deze combineerde ik met deze mooie schets #258 van Global Design Project.



De verdeling in drie panelen vertaalde ik naar een Slimline Kaart, en de panelen sneed ik in dit geval uit.



Door hiervoor de Tasteful Labels Dies te gebruiken, krijgen de openingen net een andere, bijzondere vorm!



Achter de openingen zit een stuk van het prachtige Gilded Autumn Specialty Designer Series paper... Om het dessin niet te veel aandacht te laten trekken heb ik het wat "getemperd" met een laagje Vellum Cardstock



Door de hoogteverschillen en de rustige kleuren krijg je een mooi stemmig geheel.



Op de strook kwam een tekst uit de set All Thing Fabulous. Een mooie tekst voor vele gelegenheden, en natuurlijk perfect passend op de lange smalle strook.



Onder de strook schikte ik allerlei blaadjes die ik stempelde met Natuurlijk voor Altijd/Forever Fern, in zachte herfstkleurtjes. 

 

  Wat de kleuren betreft is de herfst wel mijn favoriete jaargetijde denk ik, samen met de lente.  De kleuren, het veranderen van de natuur... Ik houd er van! En hoe leuk is het om de stempelset Natuurlijk Voor Altijd zo een heel nieuwe look te geven! Wat is het toch een prachtset!


 Herfstkleuren zijn zo mooi  warm en stralen knusheid, warmte en geborgenheid uit. Ideale kleuren voor een "warm" kaartje! 


Tot snel!

Annette


Wat heb ik gebruikt:

Stempels: Natuurlijk voor Altijd/Forever Fern, All Things Fabulous

Papier: Cardstock: Very Vanilla, Thick Very Vanilla, Cinnamon Cider

             DSP; Gilded Autumn Specialty Designer Series Paper

             Vellum Cardstock

Inkt: Cinnamon Cider, Cajun Craze, Bumblebee, Gray Granite

Dies: Forever Flourishing Dies, Tasteful Labels Dies

Embellishments: Elegant Faceted Gems

Tools: Stampin' Cut & Emboss Machine



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 21 september, om 19.00 uur!
Maandag 28 september,  om 19.00 uur!



*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

>>Van 1-30 september: Extra kadoos bij de Startpakket!! Lees er HIER alles over!<<

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


1 opmerking :

  1. Wat een beauty!! Echt geweldig! En wat gaaf hoe de openingen hebt gemaakt. Dat maakt het heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!