zondag 20 september 2020

Wintergroet met de set Winterwensen - FMS#453

Vandaag vond ik het tijd om de nieuwe stempelset Winterwensen er eens bij te pakken... 

Alvast een begin maken met alle kaartjes die we straks in december weer nodig gaan hebben leek me een goed idee!



Dus vandaag, op deze zonnige zondag,  heb ik een winterse, eenvoudig te maken kaart voor jullie!



Helemaal in het sneeuwvlokkenthema, in koele watercolorkleurtjes!



De basis was deze grote cirkel die ik uit het prachtige Snowflake Splendor DSP stanste.



Dit prachtige papier staat in de Minicatalogus en heeft diverse sneeuwvlokken dessins en prachtige kleurschakeringen in diverse blauw-paars-groenige tinten.



Daarbij maakte ik een mooie sneeuwvlok, die uit diverse laagjes bestaat.



Ik stempelde een grote sneeuwvlok met Highland Heather inkt op Whisper White cardstock en stanste deze uit met de So Many Snowflakes Dies. Ook sneed ik een losse kleine sneeuwvlok uit als bovenst laagje.
 


Daaronder kwam een iets kleinere sneeuwvlok die ik uitstanste uit dit Balmy Blue Glimmerpaper. De combinatie van het lichte blauw met het glittereffect geeft een echt ijzige look aan de sneeuwvlok!

 

In het midden kwam nog een prachtig klein blauw glanssteentje uit de  Blue Adhesive Backed Gems. Samen is het zo echt de blikvanger van mijn kaart geworden!



Ook het bovenste paneel van mijn kaart kreeg een heel subtiel gestempeld sneeuwvlokkendessin. In combinatie met de kleur Misty Moonlight geeft dat een fluweelachtig effect wat prachtig bij het thema past.




Ook de tekst komt uit de Winterwensen Stempelset! Echt leuk deze tekst!



Zo fijn, weer een Nederlandstalige set er bij! Naast de sierlijke sneeuvlokken in allerlei maten bevat de set lekker bruikbare eigentijdse teksten! En vele teksten uit deze set kunnen ook uitstekend met andere thema's en andere stempelsets gecombineerd worden. Dat vind ik altijd ideaal!



Als alles zo mooi met elkaar matcht is het echt een plezier om kaarten te maken!



Je kunt dan de rest van de kaart verder heel eenvoudig houden!



De schets die ik volgde, Sketch #453 van Freshly Made Sketches, is er duidelijk in te herkennen.



De stempels, dies, het dsp en de Gems komen allemaal uit de Snowflake Splendor Suite. Deze is te vinden in de minicatalogus op bladzijde 36-38. In de catalogus staan trouwens heel mooie voorbeelden met de Suite, dus het is echt leuk om die eens goed te gaan bekijken!



En zo was mijn kaart al weer klaar. En ik was echt onder de indruk van de producten van deze Suite. Ik heb dus meteen nog een kaart gemaakt maar die laat ik een andere keer wel zien!

Kijkkast Live: Kijk je mee?

Morgen, maandag om 15.00 uur is er weer een Kijkkast Live op mijn Kijkkast Facebookpagina! Ik ga dan aan de slag met een door jullie gekozen stempelset...Kom je ook kijken?

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Winterwensen
Papier: Cardstock: Misty Moonlight, Highland Heather, Whisper White
             DSP: Snowflake Splendor DSP
             Balmy Blue Glimmer Paper
Inkt: Highland Heather, Balmy Blue, Pacific Point
Dies: So Many Snowflakes Dies, Stitched Shapes Dies, Layering Circles Dies
Embellishments: Blue Adhesive Backed Gems



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 21 september, om 19.00 uur!
Maandag 28 september,  om 19.00 uur!



*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

>>Van 1-30 september: Extra kadoos bij de Startpakket!! Lees er HIER alles over!<<

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen











 

2 opmerkingen :

  1. So lovely, with such pretty paper! Wonderful winter design. Thank you for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart, alles perfect in balans! Geweldige kleuren ook, en prachtig dat je die ene sneeuwvlok zo mooi uitgewerkt hebt! Echt een kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!