donderdag 24 september 2020

Herfst op z'n mooist - Bloghop NL demo's - Thema Herfst-Halloween


Vandaag is er weer een gezellige bloghop van de NL demo's! We hopen op deze manier weer wat leuke ideeen met jullie te kunnen delen!

Welkom! Wat leuk dat je komt kijken bij de Kijkkast!

Het thema voor deze maand is Herfst/Halloween, naar eigen keuze dus...


Ik koos voor de herfst!
Het kleurrijkste jaargetijde!


Het mooiste van de herfst vind ik echt de kleuren! Prachtige, warme, intense, soms verweerde kleuren in allerlei prachtige schakeringen! 


Dus ik heb geprobeerd juist dat -die prachtige kleuren-  in mijn project van vandaag te "vangen".


 

Daarom wist ik meteen al dat ik deze prachtige set wilde gebruiken: Love of Leaves, met de bijpassende Stitched Leaves Dies. 
Deze kun je als Bundle samen bestellen met 10 procent pakketkorting.
Deze set staat op bladzijde 49 van de minicatalogus.

Pas geleden liet ik >>DIT VOORBEELD << al zien, met de zelfde set, maar een totaal andere kaart!



De achtergrond kleurde ik met dezelfde kleuren inkt met een eenvoudige washtechniek.
Zo gaan de bladeren straks mooi op in het geheel. Lekker grungy!



Op de basis kwamen de gestempelde, gesponsde bladeren, die bovendien van wat goud ge-emboste details waren voorzien. Heel subtiel... maar in het licht zie je de lichte schittering. 
 Dit doet me denken aan het knisperen van de bladeren als je er doorheen loopt in het bos!
 



Door de bladeren verhoogd op te plakken met Stampin'Dimensionals vallen ze net nog iets meer op. 




En ook de tekst komt uit de set. Deze stempelde ik op een reststrookje bijpassend gekleurd papier, en knipte ik in losse strookjes.

Door de kleuren en de tekst is deze kaart een mooi steuntje in de rug, voor iemand die het nodig heeft! Het is immers altijd fijn te weten dat iemand aan je denkt!

Als kleine finishing touch voegde ik wat Artistry Blooms Sequins toe. 




Als straks alle bladeren verkleurd zijn, gaan we zeker een dagje wandelen in het bos, want dan is de herfst op haar mooist! En die zelfde herfstkleuren zijn ook heerlijk te combineren op een kaart. 

Het levert altijd een warme sfeer op!


Zo, dat was weer mijn bijdrage voor deze keer! Nu hoop ik natuurlijk dat je het leuk en gezellig vond, en wie weet ook nog wat inspiratie opgedaan hebt!

Hier onder vind je een lijst met alle gebruikte producten. Mocht je iets willen vragen of dit project, kan ik je ergens mee helpen of mocht je aan de slag willen en nog iets nodig hebben, neem dan gerust even CONTACT met mij op. Ik help je met alle plezier!
Alle gebruikte items zijn via de Kijkkast te bestellen.
Dankjewel voor je bezoekje aan de Kijkkast, en heel graag tot ziens! XXX Annette


En dan is het nu tijd om verder te hoppen naar een gezellige Limburgse dame die ongetwijfeld iets moois heeft gemaakt... namelijk naar
YVON<<<





Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Love of Leaves
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Early Espresso
Inkt: Cajun Craze, Bumblebee, Soft Suede, Terracotta Tile, Cinnamon Cider, Versamark
Dies: Stitched Leaves Dies
Embellishments: Embossingpowder Gold, Artistry Blooms Adhesive Backed Sequins
Stampin'Write Marker Early Espresso
Tools: Heat Tool, Stampin'Cut&Emboss
 

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 28 september,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

>>Van 1-30 september: Extra kadoos bij de Startpakket!! Lees er HIER alles over!<<

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


4 opmerkingen :

  1. Schitterende creatie weer (zoals altijd). Erg leuk dat je weer meedeed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Annette! Wat wonderbaarlijk mooi zeg! Je bent weer echt een kunstenares met inkt! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig al die kleuren samen. Mooie combinaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Djw Annette, zei deze gezellige Limburgse dame, haha. Maar wat heb jij weer een pareltje van een kaart gemaakt, het is net of ik echt een berg bladeren zie, als ik jou kaart zie vol met details een waar bossig, knisperig tafereel op je kaart. I love It.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!