dinsdag 29 september 2020

Herfstige schoonheid met Beautiful Autumn - met Kijkkast Live video

Op 21 september was er weer een Kijkkast Live, op de Kijkkast Facebookpagina en gingen we weer aan de slag met een door de volgers gekozen stempelset. In dit geval was dat de prachtige set Beautiful Autumn!


In gezelschap van de gezellige mee-kijkers maakte ik een aantal verschillende kaarten met deze set! Ook konden de kijkers ondertussen reageren en meteen hun vragen stellen! Echt leuk en het geeft zo even het gevoel van gezellig samen creatief bezig zijn!


De gebruikte set Beautiful Autumn met de bijpassende Autumn Punch Pack hebben we op allerlei manieren gebruikt! Stempels en ponsen zijn samen als bundle te bestellen, wat een korting van 10 procent oplevert!


Op enkele van de kaarten gebruikte ik ook het prachtige Gilded Autumn Specialty Designer Series Paper.


Deze producten maken deel uit van de Gilded Autumn Suite, welke te vinden is op bladzijde 44-46 van de Mincatalogus! Met een mooie trendy herfstkleuren, en de metallic details is het een geweldige combinatie van items waarmee je met gemak mooie eigen combinaties maakt!



Maar ook maakte ik wat variaties met andere producten! 

In deze blogpost vind je naast de video ook detailfoto's, en een overzicht van de gebruikte producten en.... vertel ik over de volgende Kijkkast Live!

Je vindt de Live opgenomen video hier, veel kijkplezier!






We maakten deze vijf kaarten! ( en ik had nog uuuuuren door kunnen gaan! Volop inspiratie met deze bundle!) 


Eerst maakten we een lief kaartje met het Designpapier in de hoofdrol!

 Vervolgens maakte ik een stoere kaart met Embossing en toevoeging van een extra kleur en de Old World Paper Embossingfolder!



Maar ook voor serene kaarten die je soms nodig hebt voor de moeilijke momenten van het leven blijkt de set geweldig geschikt!


Vervolgens combineerde ik diverse technieken in een romantisch kaartje in landelijke sfeer.

En als laatste maakte ik een panelenkaartje met een herfststorm als inspiratie!


Wat een heerlijke tijdloze en veelzijdige bundel is dit! Als hoofdrol op een kaart is hij prachtig, maar ook als bijrol, als decoratie, op een kaart zo prachtig te gebruiken! Kortom ideaal! Ik heb dan ook nog meer kaarten gemaakt in de tussentijd!

Echt een plezier om mee te werken!

Heb je naar aanleiding van deze video vragen, of kan ik je ergens mee helpen? Neem dan gerust contact op! Ik help je graag verder! Onderaan deze blogpost staat een overzicht van alle gebruikte producten. Deze zijn via de Kijkkast te bestellen! Jouw bestelling, klein of groot, maakt mij superblij, en zorgt dat ik dit, het maken van voorbeelden, workshops en video's, kan blijven doen!

Aanstaande donderdag 1 oktober, om 15.00 uur (nederlandse tijd)  is er weer een Kijkkast Live. De afgelopen dagen is er weer gestemd over de set waarmee we dan gaan werken. Op de Kijkkast Facebookpagina kun je er LIVE bij zijn! Heel graag tot dan!


Stempels: Beautiful Autumn. Ridiculously Awesome, Seaside View, Prized Peony
Papier: Cardstock: Early Espresso, Mint Macaron, Whisper White, Thick Whisper White, Misty  Moonlight, Sahara Sand, Basic Gray, Cajun Craze, Bumblebee
             DSP: Gilded Autumn Specialty Designer Series Paper
Inkt: Basic Gray, Crumb Cake, Early Espresso, Bumblebee, Cajun Craze, Merry Merlot, Misty Moonlight, Versamark
Dies: Layering Ovals Dies, Layering Circles Dies, Stitched Shapes Dies, Wreath Builder Dies
Ponsen: Autumn Punch Pack, Lovely Labels Pick a Punch, Everyday Label
Embossingfolder: Old World Paper, Tasteful Textile 3d
Embellishments: Basket Weave & Metallic Ribbon Pack, 2020-2022 In-Color Ribbon Bumblebee, Metallic Pearls, Faux Suede Trim, Embossingpowder Whisper White
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Stampin'Sponges

Tot snel!
Annette




Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 5 oktober,  om 19.00 uur!
Maandag 13 oktober, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

>>Van 1-30 september: Extra kadoos bij de Startpakket!! Lees er HIER alles over!<<

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.




 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!